ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Ja, nu har han släppt sitt nya album, jag vet att det va för ett tag sen, men jag undrar ändå vad ni tycker, om ni nu har hunnit lyssnat nåt på det vill säga? Personligen tycker jag att det låter väldigt bra, det är ju hans typiska stil men ändå lite nya inslag 🙂 Låt tips till er som inte har lyssnat 😛
Plus o Minus Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 John Fogerty kan inte spela gitarr, men det kan han killen i Creedence Clearwater Revival. Vänta nu, det e ju samma kille ///Minus
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Trådstartare Postat 30 september 2004 John Fogerty kan inte spela gitarr, men det kan han killen i Creedence Clearwater Revival. Vänta nu, det e ju samma kille ///Minus 😛 Japp, det stämmer...
hammagrella Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Har aldrig gillat JF. Kanske beror på alla fyllskallar som skriker "kan ni inte köra några Criiiiidänns" när man lirar covers, eller halvgamla jobbarkompisar som säger "hålleru på med musik, ah, kul, kör du Crrrriiiiiiiiiiiiiidännns då?" Eller helt enkelt för att jag såg en dokumentär om Fogerty en gång där han sprang runt med likasinnade hillbillies i träskmarkerna och grävde ner kött under marken och lirade dragspel och klappade sig på sina hamburgerhäckar och ylade "don't mess with my TOOT TOOT!". Då fick jag spader. "Blue boy" var en rätt käck visa på nån av hans senaste plattor och sen kanske "Fortunate son" klarar sig med hedern i behåll. Men resten; "Bad moon rising", "Proud Mary", "Have you äver...." Nää, känns mer som Christer Sjögren än rockn roll idag faktiskt. SÅ, Viktor, jag kommer inte att ligga i sovsäck och köa för att köpa senaste John, det kanske var ett mer kortfattat svar. 😛
feffe (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Ja då är en present till farsan på hans födelsedag klar då. + en whiskey eller någe. då borde han bli glad, eller, han köpte en tv nyligen, finns det nån dvd han släppt? =P /Feffe
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Postat 1 oktober 2004 Ja då är en present till farsan på hans födelsedag klar då.+ en whiskey eller någe. då borde han bli glad, eller, han köpte en tv nyligen, finns det nån dvd han släppt? =P /Feffe Jag tror han släppte en musikDVD för något år sedan som heter "Premunition", du kan ju alltid söka på den på tex. Ginza.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.