Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, nu har han släppt sitt nya album, jag vet att det va för ett tag sen, men jag undrar ändå vad ni tycker, om ni nu har hunnit lyssnat nåt på det vill säga?

Personligen tycker jag att det låter väldigt bra, det är ju hans typiska stil men ändå lite nya inslag 🙂 Låt tips till er som inte har lyssnat 😛

Annons
Postat

Har aldrig gillat JF. Kanske beror på alla fyllskallar som skriker "kan ni inte köra några Criiiiidänns" när man lirar covers, eller halvgamla jobbarkompisar som säger "hålleru på med musik, ah, kul, kör du Crrrriiiiiiiiiiiiiidännns då?" Eller helt enkelt för att jag såg en dokumentär om Fogerty en gång där han sprang runt med likasinnade hillbillies i träskmarkerna och grävde ner kött under marken och lirade dragspel och klappade sig på sina hamburgerhäckar och ylade "don't mess with my TOOT TOOT!". Då fick jag spader. "Blue boy" var en rätt käck visa på nån av hans senaste plattor och sen kanske "Fortunate son" klarar sig med hedern i behåll. Men resten; "Bad moon rising", "Proud Mary", "Have you äver...." Nää, känns mer som Christer Sjögren än rockn roll idag faktiskt.

SÅ, Viktor, jag kommer inte att ligga i sovsäck och köa för att köpa senaste John, det kanske var ett mer kortfattat svar. 😛

feffe (oregistrerad)
Postat

Ja då är en present till farsan på hans födelsedag klar då.

+ en whiskey eller någe. då borde han bli glad, eller, han köpte en tv nyligen, finns det nån dvd han släppt?

=P

/Feffe

Postat
Ja då är en present till farsan på hans födelsedag klar då.

+ en whiskey eller någe. då borde han bli glad, eller, han köpte en tv nyligen, finns det nån dvd han släppt?

=P

/Feffe

Jag tror han släppte en musikDVD för något år sedan som heter "Premunition", du kan ju alltid söka på den på tex. Ginza. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.