scen Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 (redigerat) Köpte en Behringer BCF2000 igår och tänkte att jag skulle leka runt lite med den idag. Men dom planerna sattes ju stopp för ganska direkt. Någon som vet hur man använder den i reason? Reason hittar den så så långt har jag kommit. EDIT: Löste sig. Var i fel läge. Redigerat 23 december 2007 av scen
vizay (oregistrerad) Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 skriv gärna ut lite mer detaljer om vad som var fel och hur du löste det. Ifall någon annan har samma problem lär dom uppskatta det 😲
scen Postat 23 december 2007 Trådstartare Postat 23 december 2007 skriv gärna ut lite mer detaljer om vad som var fel och hur du löste det. Ifall någon annan har samma problem lär dom uppskatta det 😲 Kollade på någon video och såg att man kunde starta den i olika lägen. Vilket hela tiden stod i manualen men jag var fast i helt fel läge. LC. Höll alltså in den näst översta knappen längst upp till vänster satte på strömmen.
karlblau Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Men hmm. hallå.... Har 2 st BCF2000 i studio kopplade till reason ( som hittar dom automatiskt ) du behöver inte göra några inställningar överhuvudtaget ( mig veteligen ) kör på program 32 eller 31 omjag minns rätt.. är inte i studio nu. kolla under midi keyboards eller vad det nu heter tryck på seach....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.