Fiffan (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 (redigerat) Heejsan! Jag är då ny, fattar inget på denna sidan men jag försöker. kaninet änns ladda upp en bild här xD haha jag är då 15 år o älskar musik, spelar dock bara piano eller försöker de går inte alls bra. men jag sjunger .. HAHA har börjat att skriva egna låtar. o ja förvånar mej sjäkv ibland. 😆 skulle jätte gärna vilaj gå me i en grupp men inet i en sån grupp som alal tänker när man säger ordet grupp utan en grupp som innehållre just baar 2 pers. (sjungande) HAHA har man planer så har man. Va ska ja säga mer.. nä inget. men en enkel fråga men ändå kanske en jävligt svår. hur hittar man en bra producer ? GOD JUL PEOPLE <3 Redigerat 22 december 2007 av Gäst
Skogholm Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 Hej och välkommen! Du kanske kan hitta nån o samarbeta med på denna sida. så har du din grupp sen:) Bra producenter finns det också på denna sida. Mvh skogholm
Fiffan (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 joo de är sant, därför komemr ja in här o bombar alla er med trådar 😆 hoppas nån tjej vid ungefär min ålder (15) dyker upp 😛 oo toppen !! gud taaack så jätte mkt <333
Tilly Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 Det finns bara en snygging här och det är Pazo! 😄 Men välkommen! 😛
Neosus Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 Häjje! Välkommen hit! Hoppas det dyker upp nån spelkompis till dig! *Hållertummarna* 😄
Memphis Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 (redigerat) Ja välkommen hit. Här är vi som en enda stor familj med massor av kärlek och umgänge. Du kommer nog trivas. 😛 😛😄 /M Redigerat 27 december 2007 av Memphis
Fiffan (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 nämen skit va alla är underbara här 😉😄 <33 gud skulle aldrig kunna tänk amej att de kunde vaar såhär. tack så jätt emkt till alla! jodå spelkompis de har jag typ hittat 🙂 <33 måste bara få de gå vidare <33
Lundin Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 (redigerat) Det finns bara en snygging här och det är Pazo! 🙂 🙂 det var länge sen jag drog på smilbanden i något diskuterat sammanhang, men, finns det ironi i det påståendet? Välkommen hit Fiffan, och lycka till med ditt samarbete. Redigerat 2 januari 2008 av Lundin
laxlaxlax Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 nämen skit va alla är underbara här 🙂😄 <33gud skulle aldrig kunna tänk amej att de kunde vaar såhär. tack så jätt emkt till alla! jodå spelkompis de har jag typ hittat 😄 <33 måste bara få de gå vidare 🙂 <33 Åh kan inte alla inlägg vara såhär. Jag skulle tillochmed uthärda Claes mikrofontips då!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.