Ekmar (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 (redigerat) Gratisprogram tycks bara erbjuda rippning från dvd till cd-format av halv låt. Min fråga är om det finns något lagligt gratisprogram som är fritt att använda eller där man erbjuds att rippa ett antal låtar eller under en begränsad period? /Ulrika Redigerat 22 december 2007 av Ekmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Hehehehe... Kommer bli skoj det här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Hämtar popkornen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Jag kommer med glögg och bira... Jag försöker rippa ljudet Du kanske bör läsa igen vad det var du godkände när du blev medlem. Forum Regler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekmar (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 OK, jag antar att ni syftar på regler gällande "kopiering - inte ens för enskilt bruk" 😆 . Men att använda program som rippar är väl i alla fall inte olagligt..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Men att använda program som rippar är väl i alla fall inte olagligt..? Ursäkta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 hehehehehehehehe Told u sooo 😆 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Det här verkar vara en diskussion som roar. 😛 Men vad är grejjen? Är det olagligt att rippa video men inte ljud? Inget olagligt med att lägga över sina cd-skivor på mp3 men är det olagligt att kopiera ner sina filmer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.