karl Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 OK...eftermiddag och hur många kan tänkas vara på????Som sagt en kall pivo går väl ner 😄
hammagrella Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 Måste tyvärr spotta i glaset idag. Tyvärr... ska käka middag hos några polare. Nästa gång är jag på!
Lundin Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 en Back i hallen är bättre en ett hack i ba.. attans..min internetuppkoppling på jobbet har varit av hela dagen.... Kanske nästa fredag då? Ska vi satsa på det istället?..
tordA Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 eller en julfika mitt på lördan's eftermiddag ? (jag får inte vara ute om kvällarna för min mamma)
VacUm Postat 27 november 2004 Trådstartare Postat 27 november 2004 Fan, jag hinner ju aldrig med nånting längre. Inte ens hänga här på forumet. Blev det nåt av med nånting?? 😄
hackeman Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Fan, jag hinner ju aldrig med nånting längre. Inte ens hänga här på forumet. Blev det nåt av med nånting?? 😄 Samma här. Måste vara nåt fel i samhället. 😄
karl Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Fan, jag hinner ju aldrig med nånting längre. Inte ens hänga här på forumet. Blev det nåt av med nånting?? 🙂 Vad jag vet... Nada 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.