Lundin Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Akkurat ligger precis i början på hornsgatan mittemot infarten till söderledstunneln Verkar inte som det blir rykande uppslutning..jag tror jag hoppar denna fredag..
®offe Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Ja gör det, så bestämmer vi en hackemannatorsdag istället, då alla kan. Rockis, jag lånar en rullstol från Sabbathsberg så kan du henka på å ta en kopp örtthe! Och för demonens skull, som kliver upp i svinottan, så super vi loss tidigt som fan, vi siktar på första spyan runt åttadraget, då är demonen hemma och i säng 21:30, vilket faktiskt blir bra nog så jävla mycket tidigare än de dagar då han inte är ute och super, så arbetskompisarna säger dan efter 06:11 typ: Wooah, demonen-mannen, så jävla fräsch du ser ut idag! Har du varit på SPA eller vaddå. Å demo bara: jo tjena, va ute å toksöp me smilleysarna igår'ba, hö hö! Fan va bra! /®
VacUm Postat 28 oktober 2004 Trådstartare Postat 28 oktober 2004 Jag är ***lEDiG*** nästan hela nästa vecka. Vore kul med åtminstånde en fika!
Lundin Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 (redigerat) Ja gör det, så bestämmer vi en hackemannatorsdag istället, då alla kan.Rockis, jag lånar en rullstol från Sabbathsberg så kan du henka på å ta en kopp örtthe! Och för demonens skull, som kliver upp i svinottan, så super vi loss tidigt som fan, vi siktar på första spyan runt åttadraget, då är demonen hemma och i säng 21:30, vilket faktiskt blir bra nog så jävla mycket tidigare än de dagar då han inte är ute och super, så arbetskompisarna säger dan efter 06:11 typ: Wooah, demonen-mannen, så jävla fräsch du ser ut idag! Har du varit på SPA eller vaddå. Å demo bara: jo tjena, va ute å toksöp me smilleysarna igår'ba, hö hö! Fan va bra! /® 😆 Botten upp o arschlet i diket?...BWAAAHahAhAhAhahah... well..hade det varit en lördag hade det varit en realitet som hette duga... en torsdag..hmmm.. faen att man inte är ledig alltså.. brukar vara hemma i lgh runt 19 - 20.00 varenda dag 🙁 ..men ni andra kan ju dränka era ansikten i välsignat sprattelvatten.. så jag får se hur snygg jag kunde sett ut 😉 VacUm: en fika funkar för mig, alltså inte så hardcore som ®offe's plan då.. Redigerat 28 oktober 2004 av demoniqus
VacUm Postat 28 oktober 2004 Trådstartare Postat 28 oktober 2004 Precis. Men bara att hitta ett ställde där man kan kombinera. Dom som vill supa skallen i bitar gör det, och dom som vill suga på en kopp kaffe gör det..
hammagrella Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Jag hänger på och drar i mig 10 Irish coffee så får man både och!! 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Vårby Boys, Skärholmen Gangsta Posse, Vårberg Young Gangstas eller Alby Sidekickers? Kommer från Norra B, så Alby Sidekickers kommer nog närmast. Vårberg ..... Heter det inte Vårbronx 😆 Just det. & Skärharlem
Håkan Ekberg Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 För bövelen - här är bilden. Follow the link... IRL-gruppen på krogen Så detta är alltså studioforumets intelligentia? En bunte rödmosiga farbröder? (egghuvudet är avis för att inte han får dricka brunt skojvatten och ha kul 🙁 ) Hej! Skulle inte ha kollat på bilden!!! 🙁 Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu 😉 MVH Håkan
osiris Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Va trevligt med några från röda linjen! Då känner man sig inte ensam iaf! Hallunda-bon vinkar 😉
Lundin Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Skulle inte ha kollat på bilden!!! 🙁Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu 🙁 MVH Håkan Du trodde alltså att vi såg ut som våra avatarer... 😉 Då förstår jag din skepsis 🙁
hammagrella Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Skulle inte ha kollat på bilden!!! 🙁Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu 🙁 MVH Håkan Du trodde alltså att vi såg ut som våra avatarer... 🙁 Då förstår jag din skepsis 🙁 Precis, döm om min besvikelse när det stod fyra männ'skor på Medborgarplatsen istället för fyra kubikcentimeter stora avatarkuber med ben. 🙁 Det var för övrigt lite svårt att snacka också 🙁 utan smajlisar 😉 , men efter ett tag vande man sig och alla satt snyggt och 🙂 gjorde grimaser till sina verbala inlägg över birabordet 😄 !
®offe Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Hej! Skulle inte ha kollat på bilden!!! Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu MVH Håkan Håkan, allvarligt talat, när du tittar på Rockfarts avatar, tror du att en människa kan se ut så? Det ser du väl för f-n att det är en seriefigur? För att inte tala om min egen, som är direkt hämtad ur Lilla Fridolf, ett populärt seriemagasin på 60-talet. Den enda som är sig lik i verkligheten är Demonen, när du träffar honom blir det alldeles svart och man ser lite röda och vita bluppar här å där.... 😉
Håkan Ekberg Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Skulle inte ha kollat på bilden!!! 🙁Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu 😲 MVH Håkan Du trodde alltså att vi såg ut som våra avatarer... 😄 Då förstår jag din skepsis 😆 Precis, döm om min besvikelse när det stod fyra männ'skor på Medborgarplatsen istället för fyra kubikcentimeter stora avatarkuber med ben. 😮 Det var för övrigt lite svårt att snacka också 🙁 utan smajlisar 😛 , men efter ett tag vande man sig och alla satt snyggt och 😛 gjorde grimaser till sina verbala inlägg över birabordet 😆 ! Kan nog vara därför jag inte går ut längre (på krogen). Jag får bara på truten för att ingen fattar att grimaserna jag gjorde var smileys (eller så gjorde jag kanske fel 😉 ) MVH Håkan
Håkan Ekberg Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Hej! Skulle inte ha kollat på bilden!!! Alla mina illusioner om hur folket bakom avatarerna såg ut gick ju i stöpet nu MVH Håkan Håkan, allvarligt talat, när du tittar på Rockfarts avatar, tror du att en människa kan se ut så? Det ser du väl för f-n att det är en seriefigur? För att inte tala om min egen, som är direkt hämtad ur Lilla Fridolf, ett populärt seriemagasin på 60-talet. Den enda som är sig lik i verkligheten är Demonen, när du träffar honom blir det alldeles svart och man ser lite röda och vita bluppar här å där.... 😛 Hej! Njae, allvarligt talat var det ju inte 😆 och fullt så ding är jag inte än, men jag kanske blir om jag fortsätter läsa/skriva i det här forumet 😄 MVH Håkan PS. jo jag trodde faktiskt Rockfart såg ut så 😆😲😉 DS.
Lundin Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Ingen skada skedd Håkan...ganska långt därifrån.. du kommer inte få PÅ truten..men kanske något att dricka I truten om du hakar på nån gång.. p.s jag fattade precis vad du menade i ditt inlägg, kunde bara inte låta bli svaret d.s
tordA Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Håkan, allvarligt talat, när du tittar på Rockfarts avatar, tror du att en människa kan se ut så? jag har ett jäkla jobb med sminket varje morgon 😆
Håkan Ekberg Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Ingen skada skedd Håkan...ganska långt därifrån.. du kommer inte få PÅ truten..men kanske något att dricka I truten om du hakar på nån gång.. p.s jag fattade precis vad du menade i ditt inlägg, kunde bara inte låta bli svaret d.s Hej! I truten istället för på låter trevligt. Får ta ett snack med mina kusiner om övernattning så kanske jag kan hänga på. Hade inte väntat mig annat än att jag skulle få svar på tal 😲 MVH Håkan
Håkan Ekberg Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Håkan, allvarligt talat, när du tittar på Rockfarts avatar, tror du att en människa kan se ut så? jag har ett jäkla jobb med sminket varje morgon 😲 Va' va de ja' sa!!! 😆 Håkan
electroaudio Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 (redigerat) Edit: Inaktuellt. Redigerat 7 november 2004 av electroaudio
SERO Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Träffades ni eller? ... eller rann det ut i sanden? Tycker man skulle kunna ses på ett ställe med blandad musik och blandade stilar på folket. Då känner alla sig välkomna. Mitt förslag är SpyBar på Birgerjarlsgatan. ... nä.... skoja. Men typ ett skönt hak på söder/Kungsholmen eller runt Odenplan?
Lundin Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Blev nog inge den här gången, sist satt vi på götgatskrönet..hmmm..nån krog där..minns inte namnet 🙂 Det är så saejtans rökigt överallt..luktar ju äerschh om kläderna när man kommer hjem.. ☺️ Men det kanske är dax snart igen? första torsdagen efter löning kanske? så Hackneyman kan göra oss sällskap
tordA Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 eller dricka Julbord ?! det var länge sedan som jag inte kommerihåg om det var gott mer än att det var dyyyyyyrt men hon var vacker som en dröm ☺️
hackeman Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 eller dricka Julbord ?! det var länge sedan som jag inte kommerihåg om det var gott mer än att det var dyyyyyyrt men hon var vacker som en dröm 😆 Du(de), det där låter som en låttext... 😛
hammagrella Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Lysande idé! Låt oss ta ett julbord! Crazy! Eller en stilla julöl..., tidig december borde väl vara schysst? (Inte 3-4:e dock för min del)
hackeman Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Lysande idé! Låt oss ta ett julbord! Crazy! Eller en stilla julöl..., tidig december borde väl vara schysst? (Inte 3-4:e dock för min del) Olsberg kanske vill vara tomte och dela ut studio-julklappar? 😆
VacUm Postat 7 november 2004 Trådstartare Postat 7 november 2004 Lysande idé! Låt oss ta ett julbord! Crazy! Eller en stilla julöl..., tidig december borde väl vara schysst? (Inte 3-4:e dock för min del) julbord låter kul men dyrt.. julöl låter trevligare. Tjoa till så hakar jag på!
SERO Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Men då bestämmer vi att vi träffas hemma hos dig VacUm och grundar med var sin Sofiero!
hammagrella Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Lysande idé! Låt oss ta ett julbord! Crazy! Eller en stilla julöl..., tidig december borde väl vara schysst? (Inte 3-4:e dock för min del) julbord låter kul men dyrt.. julöl låter trevligare. Tjoa till så hakar jag på! Jamen ett julbord behöver inte vara dyrt. En julöl och en skål russin är ett julbord som duger gott åt mig. 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.