Lundin Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 ..Suger det inte lite i magen Rockfart? men blir det en torsdag nästa gång nöjer jag mig med en ramlösa och en kopp kaffe... en annan stiger upp tidigt som faejn vardagsmorgnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 visst tusan gör det de' ! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 För bövelen - här är bilden. Follow the link... IRL-gruppen på krogen Så detta är alltså studioforumets intelligentia? En bunte rödmosiga farbröder? (egghuvudet är avis för att inte han får dricka brunt skojvatten och ha kul 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 (redigerat) Intelligentia... 😉 Med tanke på herrarnas vittnesmål från dagen efter kan man fundera på intelligentia... Men rödmosigt stämmer och farbröder oxå - med undantag för hr VacUm som sänker medelåldern ner på en acceptabel nivå 🙂 Men bäste herr Ägg - kom med nästa gång då... Eller har du tur och bor långt från huvudstaden? //bacon Redigerat 11 oktober 2004 av captain nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Jag lever i ödemarken långt långt ifrån vär kära huvudstad. Jag skulle inte sänka medelåldern heller för den delen. Men är man i närheten nästa gång så.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Du är absolut välkommen då. Kanske hr Ringholm kommer med något påfund att alla skall komma till staden för att skattskriva sig på Åsögatan eller så? Eller en obligatorisk pilgrimsfärd till gycklarstatyn på Medis. Gå runt den sju varv. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Finns det en del här från Växjö med omnejd som är intresserade? norpar tråden lite här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Jag lever i ödemarken långt långt ifrån vär kära huvudstad. ..Jasså... i Skärholmen ? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jaha - ärre dags igen nurå. Lön och kung i baren. Jag vet inte med er, men jag skall i alla fall ta mig en whiskypinne på Akkurat på fredag. 20.00 Akkurat Sthlm. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Ush vad jag känner mig utanför... 😉 Då är vi 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 I åtta år har företaget förgäves försökt få mig att flytta upp till Stockholm. Först nu överväger jag på allvar att göra det, och det är inte deras förtjänst - det är ert fel. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 (redigerat) Blir'e bra uppslutning så är jag på.. Akkurat på hornsgatan ja.. det är väl där dom har 2000 olika sorters bira???..sen brukar väl dom ha slammriga coverband oxå? Nån annan som har torr hals? ®offe? Rockfart? VacUm? Hammargrella? nå'n annan? What say you... Oops...glömde juvelen Hackeman.. osså.. men fredag kanske inte passar så brau? Redigerat 27 oktober 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 slammriga coverband oxå? 😆🙁 finns det inget LITET tyst vattenhål ? 🙂 fast en fredag efter lön, inget är tyst på Söder... 😱 komigen nu Hacke, flytta till Hammarbysjöstad, är fint som f@n 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag kom hem från Sthlm för ett par timmar sedan, och åker inte upp fler ggr denna veckan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 slammriga coverband oxå? 🙁🙂 finns det inget LITET tyst vattenhål ? 🙂 fast en fredag efter lön, inget är tyst på Söder... 😆 komigen nu Hacke, flytta till Hammarbysjöstad, är fint som f@n 🙂 Ok..Jag kan gå in o köpa en dunk me bärs..så kan vi sitta på trappen utanför o halsa... 😱 ..Det finns väl inget som hindrar att vi drar någon annanstans? kom me förslag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag kom hem från Sthlm för ett par timmar sedan, och åker inte upp fler ggr denna veckan. 😱 Säg till lite innan så kanske det kan bli en kaffe eller nåt på ett fik... behöver väl inte va hinkvis med bärs?...även om det är rätt gott.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag kom hem från Sthlm för ett par timmar sedan, och åker inte upp fler ggr denna veckan. 😆 Säg till lite innan så kanske det kan bli en kaffe eller nåt på ett fik... behöver väl inte va hinkvis med bärs?...även om det är rätt gott.. 🙂 Jag dricker inte kaffe, jag dricker bara sprit. Nääääämenokejdå, det sista var inte sant. Jag kan dricka cola lajt oxå. Jag är oftast uppe en sväng varje vecka och ööööövernattar på hotell i Sööööö'tälje, så jag skulle ju kunna ta pendeln in till stan en runda... eller bo på hotell inne i stan, men då får man bara gå upp så dj-vla tidigt för att vara någorlunda i tid på plats i Södertälyeah. Men absolut bäst hade varit en sån fredag ni hade sist fast på en torsdag. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag lever i ödemarken långt långt ifrån vär kära huvudstad. ..Jasså... i Skärholmen ? 🙂 Lägg av. Jag är från Skärholmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Lägg av. Jag är från Skärholmen. Ok..jag ger mig..jag säger skanstull istället.. Det börjar bli lite annoying att bli tillrättavisad på massa saker du retar dig på hos mig..så ta o räkna upp allting jag inte får säga så drar vi ett streck en gång för alla..OK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Lägg av. Jag är från Skärholmen. Ok..jag ger mig..jag säger skanstull istället.. Det börjar bli lite annoying att bli tillrättavisad på massa saker du retar dig på hos mig..så ta o räkna upp allting jag inte får säga så drar vi ett streck en gång för alla..OK? Förlåt. Har inte tänkt på det. Kommer inte ihåg när jag har "tillsättavisat" dig, men förlåt. & Skärholmen är ett riktigt skitställe. 18 år i betongen höll på att ta livet av mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Finns det en del här från Växjö med omnejd som är intresserade? norpar tråden lite här... Är det ingen mer än Neko och jag som är från Wexiötrakten? 🙂 Va tomt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jaha - ärre dags igen nurå. Lön och kung i baren. Jag vet inte med er, men jag skall i alla fall ta mig en whiskypinne på Akkurat på fredag. 20.00 Akkurat Sthlm. //nemo Gardämnit, det suger i biranerven, men på fredag kan inte jag tyvärr. Imorrn ska jag däremot ha massor av bers, lira agura-covers på en firmafest med några polare. Snacka om Uggla-trubaduren-varning 🙂! Dax att gå o lägga sig med andra ord... 🙂 Blir det annat tillfälle längre fram så är jag på förstås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Förlåt. Har inte tänkt på det. Kommer inte ihåg när jag har "tillsättavisat" dig, men förlåt. & Skärholmen är ett riktigt skitställe. 18 år i betongen höll på att ta livet av mig. Sorry Danny..skulle inte skrivit det så där "rakt på"... ..men du är ju en aggressiv kille med massa attityd.. 😆 så det är inte lätt att skilja på vad som är bra eller dåligt ibland Shit...visste inte om det där om Skärholmen heller.. ursäkta..ska tänka mig för vad jag skriver.. Inga problem från min sida längre iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 & Skärholmen är ett riktigt skitställe. 18 år i betongen höll på att ta livet av mig. Det som inte dödar det härdar! Jag är också född långt ute på Röda linjen, och överlever man det överlever man allt! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Finns det en del här från Växjö med omnejd som är intresserade? norpar tråden lite här... Är det ingen mer än Neko och jag som är från Wexiötrakten? 😆 Va tomt... Finns en hel hög om jag inte minns fel från tidigare trådar... Men det kanske krävs en ny tråd med nåt småländskt i titeln för att dra till sig uppmärksamheten... (Ja, och då menar jag inte nåt i stil med "Gratis gitarrer på Nonnes på fredag!"...! 😏) Jag håller till i Kalmar, som ju iofs inte är så långt bort, men det trista är att om man tar bilen till Växjö så kan man ju inte dricka öl... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Du får väl nanna hos nån av våra bekanta helt enkelt! 😏 Det är säkerligen lösbart om du är intresserad. Skickat lite förfrågningar. Kanske kan starta en tråd med så småningom, men nu ska jag tillbaka till tentapluggandet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 & Skärholmen är ett riktigt skitställe. 18 år i betongen höll på att ta livet av mig. Det som inte dödar det härdar! Jag är också född långt ute på Röda linjen, och överlever man det överlever man allt! 😉 Vårby Boys, Skärholmen Gangsta Posse, Vårberg Young Gangstas eller Alby Sidekickers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 & Skärholmen är ett riktigt skitställe. 18 år i betongen höll på att ta livet av mig. Det som inte dödar det härdar! Jag är också född långt ute på Röda linjen, och överlever man det överlever man allt! 😉 Vårby Boys, Skärholmen Gangsta Posse, Vårberg Young Gangstas eller Alby Sidekickers? Eller Mörby Brats? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Vårby Boys, Skärholmen Gangsta Posse, Vårberg Young Gangstas eller Alby Sidekickers? Kommer från Norra B, så Alby Sidekickers kommer nog närmast. Vårberg ..... Heter det inte Vårbronx 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Kul att vi (ni) träffas igen. Hade varit given om det inte varit för lönepuben på jobbet, just denna fredag en extraordinär tillställning med coverband m.m som jag pantat upp mig på. Blir det några bilder den här gången oxå? btw var ligger akkurat? Eder ® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.