Jump to content
Annons

En sväng på krogen?

VacUm

Recommended Posts

smma häer.

Hae redsan bröjat krökkna, tjänns heldepppikt, såe ävjla tröötttö öasså, hopnnas ni fåeeeeeeeeee kuul ska te en klunkknnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

n

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

n

nnnnnnn

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 220
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

? vilken knapp klämmer man på för att

skicka plastat papper ???

😱

åh hur blev det med KAMERAN  😠

eller ska vi ringa "hänt i veckan"  😆

Asch..jag tänkte printa ut en lappjäkel o ge VacUm när vi träffas..

..så det är inget Haitäck-mammbo-jammbo om du undrar... 😆

Hammagrella har hatt-avataren igen..suveränt!!!!!!

Lycka!! 😄

Sitter just nu i Sööö'tälje med ett knippe visitkortsplastfickor... men vad hjälper det? 🙂

haha.. Du ska inte komma till flempan o ta en fika? 🙂 så kan du ju utnyttja din tag oxo 😄 Bara hoppa på pendeln mot centralen o du är här på 10 mins..

Flempan? Va e de? 😲

Just nu sitter jag o häckar på ett hotellrum i väntan på vår CFO... sen tänker jag flyga hem tidigt för att dränka mina sorger i sprit över att jag inte kan dränka er i sprit... 🙁

flemingsberg

ja, din stackare.. Men det går väl säkert andra tåg!

Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)
Gaarhrdämnit! Är det inte fler som ansluter? På med namnbrickan och kom!  😠

För böveln. Skall vi enbart vara fyra som gör sta'n osäker?

Det är sämre virke i forummedlemmarna än jag trodde.

Hur reder vi upp detta?

Tok-spam?

//Nemo

Redigerat av captain nemo
Dela på andra sajter

Jag föreslår att vi stänger ner forumet och ber Olsberg öppna upp en lokal session på Medborgarplatsen ikväll. Sen får alla komma dit och koppla in sig. Det bör bättra på uppslutningen.

Kanske att vi kan göra en filial i Lund oxå då för Hackes tribe.

(Och en handjagad fältapa i Norrland åt Henke.)

Dela på andra sajter

Jag föreslår att vi stänger ner forumet och ber Olsberg öppna upp en lokal session på Medborgarplatsen ikväll. Sen får alla komma dit och koppla in sig. Det bör bättra på uppslutningen.

Kanske att vi kan göra en filial i Lund oxå då för Hackes tribe.

(Och en handjagad fältapa i Norrland åt Henke.)

Tror nog det sitter en massa fegisar bakom skärmar och datorer...

Vi får se till att göra detta till en fin tradition så fler hakar på längre fram.

Fyfan, är dödstrött. Ska försöka sova nån timme innan det smäller här nu!

Dela på andra sajter

Det är inte dåligt virke som avgör här tror jag. Jag hade gärna dykt upp om det inte vore för att det kostar så jäkla mycket att resa 50 mil för att ta en öl. Närmare till Malmö i och för sig, men vad hjälper det? Det är skitlångt dit med. 😉

Dela på andra sajter

Nyss hemkommen i SLs trygga sköte kan man bara konstatera att själva kärnan i Studio Forums IRL-sektion under fredagen genomförde konstituterande möte på lokal där ett och annat bestämdes. Trevligt var det också.

Fotodokumentation samt kommentarer från tillställningen kommer i morgon, när vi sovit ut.

God Natt//nemo

Dela på andra sajter

Hooooooooooooooooooooooogaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahchaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaackkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

a

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (Övriga kommentarer överföldiga just nu! Ses i mörrrn"!!!!)

Dela på andra sajter

Mmmm, min randiga hatt känns som den väger 40 kilo idag. Men det var jäkligt kul att träffas igår. Ett mankort, men tungt järngäng som drack bira och tjatade tills pengarna var slut och sinnena fördunklade. Tack VacUm, Demonen och Nemo!!

Dela på andra sajter

Ahwwmmm...*gäsp*..gomorr'n..tack alla för igår.. VacUm, Hamma ( för whiskey'n oxå..det blir igenbjud nästa tillställning.. 😎 ), Nemo.. våran kameraman ( VacUm fick agera linslus.. 🙂 )

Hoppas det dyker upp fler nästa gång .. kanske får ta en torsdag så Hackeman hakar på? och en lördag så fabbo Rockfart kan va med.. 🙂

Dela på andra sajter

Instämmer förresten med Demonen kring ett tack för igår. Pionjärer, nybyggaranda, civilkurage är bara några av de epitet som korsar mina tankar just nu.

För bövelen - här är bilden. Follow the link...

IRL-gruppen på krogen

Från vänster till höger...

Nemo, Demoniqus, VacUm, Hammagrella...

Observera VacUms tydliga namnskylt a la Hackeman.

//Nemo

Redigerat av captain nemo
Dela på andra sajter

Instämmer förresten med Demonen kring ett tack för igår. Pionjärer, nybyggaranda, civilkurage är bara några av de epitet som korsar mina tankar just nu.

För bövelen - här är bilden. Follow the link...

IRL-gruppen på krogen

Från vänster till höger...

Nemo, Demoniqus, VacUm, Hammagrella...

Observera VacUms tydliga namnskylt a la Hackeman.

//Nemo

Snyggt jobbat Kaptenen!

Dela på andra sajter

Det går fler tåg. Jag tycker att vi redan nu bestämmer ett datum och en tid så att fler kan haka på. Personligen kan jag tänka mig en torsdag, men kanske lite tidigare så att man kapar lite av nattsuddet.

Låtom förslagen hagla in.

//Nemo

Dela på andra sajter

Himla kul att se det tappra gänget. 😄

Jag röstar på en torsdag så vi får med Hackeman, Rockfart spammar vi tills han ger upp och kommer.

Själv hade vi kräftskiva hemma, och fortfarande (söndag 14:59) är jag fast besluten att aldrig dricka en droppe mer i hela mitt liv, och ytterligare ett par år efter det. 😉 Håller med Rockfart att i vår ålder är livet mest som en transportsträcka mot döden. 🙁 Men va'fan, lägg träffen en torsdag om ett antal veckor så har jag glömt hur jag mådde i helgen 😄

(där är det en fördel att bli gammal, minnet blir sä jäkla kort)

Dela på andra sajter

Roffe, allvarligt talat:

det är inte spriten som orsakar baksmälla efter kräftförtäring.

efter mångåriga studier kom vi fram till följande:

smöret på vitt bröd.

dillen i spadet.

är dom 2 övervägande faktorerna.

is i groggen är en annan teori.

😉

minnesförlust är att jämställa med Gudomligt ingripande 😄

Dela på andra sajter

Men va'fan, lägg träffen en torsdag om ett antal veckor så har jag glömt hur jag mådde i helgen 🙂

😉..om ett par veckor säger du... du måste vara en oförstörd ungdom isåfall.. jag har nästan redan glömt hur full jag var i fredags 😆

..

ja nästan alltså..

uhm..två veckor..är det lagom avstånd till nästa träff?

Dela på andra sajter

Tjavisst!

Bara min förkylning hinner släppa. Varit ett vrak hela helgen. Först bakfyllan igår och sen kom förkylningen smygande och nu sitter jag här snorandes och funderar på om jag ska sjukskriva mig imorrn eller inte...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.