Jump to content
Annons

En sväng på krogen?

VacUm

Recommended Posts

Är medis en bra utgångspunkt för att samla fårskocken?.. sen kan man ju bara traska upp för götgatan o slinka in på nåt hak där det finns utrymme... kanske är dumt att bestämma något ställe i förväg..

..eller what say you?

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 220
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Är medis en bra utgångspunkt för att samla fårskocken?.. sen kan man ju bara traska upp för götgatan o slinka in på nåt hak där det finns utrymme... kanske är dumt att bestämma något ställe i förväg..

..eller what say you?

Good idea! Låtomoss samlas som en pöbelhop och gemensamt dra över söder! 😆

Dela på andra sajter

Erkänner att jag skriver mest nu för att hålla tråden vid liv..

Men iaf, medborgarplatsen (samma som medis om jag inte är helt ute o cyklar) bestämd. Nu är det bara tid kvar. Kom igen nu! Fredag klockan 20.00 ?? Eller ska vi ta hänsyn till Hackeman och låta han helt sonika bestämma tid? Ut med språket nu! 😛 Mycket snack och lite verkstad nu tycker jag.

Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Hmm. Om vi dissar förslaget med haklapp - hur känner vi igen varandra???

Hmmm, jag vet. Jag bär en röd nejlika i knapphålet och säger: Det är fint väder i Rom. Då säger ni: "Ja, men bättre i Grenoble"...

eller... 🙂

//nemo

Dela på andra sajter

Ligger inte charmen i att en massa studio-nördar står förvillade på samma plats och inte vågar gå fram till varandra... 😆 alla sneglar sådär blygt på varandra men ingen vågar gå fram till någon av de andra och fråga "är du med på Studios forum?"... för TÄNK om så inte är fallet - guuuuud så pinsamt! 😏 ..not.

Dela på andra sajter

vågar gå fram till någon av de andra och fråga "är du med på Studios forum?"... för TÄNK om så inte är fallet - guuuuud så pinsamt! 😆 ..not.

perfect för att ragga Damer.

följa med hem och rappa i min studio ???

etsningar är helt ute, studio skall det vara!

😏

Dela på andra sajter

Ligger inte charmen i att en massa studio-nördar står förvillade på samma plats och inte vågar gå fram till varandra... 😆 alla sneglar sådär blygt på varandra men ingen vågar gå fram till någon av de andra och fråga "är du med på Studios forum?"... för TÄNK om så inte är fallet - guuuuud så pinsamt! 😆 ..not.

Hahaha 😄

Nä, detdär löser ju sig.. Bara att va noga med lite mer exakt plats... Tror inte det kommer va nårra problem alls.. Vi kan väl PMa lite mobilnummer.. så kan man ringa när man e framme så ser man vem som drar i telefonen 🙂 eller nåt..

Dela på andra sajter

OK, men Medborgarplatsen är stor...typ.

Lite mer noggrann positionsangivelse kanske?

//Nemo

Dela på andra sajter

...eller använder vi bilder på oss själva som avatars här så är problemet löst. 🙂

OK - då kommer du med näslappen och glasögonen, då... 🙂

//Nemo

Dela på andra sajter

perfect för att ragga Damer.

Eh, du tjejen, vad sägs om en plug-in? 🙂

Hmm, med en schysst stormembransmik i fickan, så...

Sedan är det inte långt till Göta Källare...

Finns den kvar förresten???

//Nemo

Dela på andra sajter

Erkänner att jag skriver mest nu för att hålla tråden vid liv..

Men iaf, medborgarplatsen (samma som medis om jag inte är helt ute o cyklar) bestämd. Nu är det bara tid kvar. Kom igen nu! Fredag klockan 20.00 ?? Eller ska vi ta hänsyn till Hackeman och låta han helt sonika bestämma tid? Ut med språket nu! 😕 Mycket snack och lite verkstad nu tycker jag.

Är fredag kort varsel nog? Vilka fantastiska människor ni är isf, mina numera stadgade polare behöver f-n boka evigheter i förväg... 😳

Jag ska upp nu på torsdag, hem fredag, men det är ju ännu kortare varsel. Dessutom ska jag på nåt stormöte med vår CFO på fredagsmorgonen så det är kanske lite vanskligt att bälja i sig bärs dagen innan... :rolleyes:

Bra framförhållning = bättre uppslutning ?

Dela på andra sajter

Avaffan..fredag hade varit toppentoppen för mig..slutar lite tidigare då..

Hackeman..kan du inte ta nattåget hem..? :rolleyes:

Ok positionsangivelse för att slippa namnbrickor( jag kan ändå tänka mig att pellejönsa med en namnbricka bara för den roliga sakens skull.. 😕 )

På medis har dom byggt tre nya serveringar i norra hörnet ( mot sparbanken till)

precis utanför den sista serveringen finns en liten staty som föreställer någon form av jycklare..statyn är c:a 2 meter hög och den enda på heeeeeeeeela medborgarplatsen... så, hur svårt kan det vara.

Redigerat av demoniqus
Dela på andra sajter

Nu börjar det likna något. Fredag passar bra. Jag tror nog att SJ har en vettig avgång till Skåne för den som vill. Lite får man offra för konsten.

Kanske lite tidigare än åtta då. Så att det inte blir dum-sent. Sju?

På statyn vid Sparbanken. Iförd töntig namnbricka... 🙂

//Nemo

Redigerat av captain nemo
Dela på andra sajter

Hackeman..kan du inte ta nattåget hem..? 🙂

Jag flyger, har årskort på Malmö Aviation, och sista flajten hem går kl 20:15.

En torsdag kan jag planera så jag bor på hotell inne i stan på jobbets räkning... 🙂

Men jag förstår ju att instant bärs är viktigare än min närvaro... 🙂

Dela på andra sajter

Javafan! Jag är på! Kommer va ganska utsketen då tror jag men det får lösa sig. .Ett par bärs piggar väl säkert upp.

Vi får väl se till att vi har kul, och då blir det av igen, kanske då en torsdag så hacke kan haka på 😄

Tid? 19.00 ??

Dela på andra sajter

NU på fredag? Kan ev. funka bra, men jag har en annan grej bokad som jag ska se om jag kan skjuta på..........!! Namnskyltarna är ett MÅSTE!

Namnskyltarna har jag kåppirajt på och får endast användas i samband med min närvaro...

....not. 😄

edit: stavade fel till kåppirajt

Redigerat av hackeman
Dela på andra sajter

The Unofficial

STUDIO RECREATIONAL GET-TOGETHER

NÄR: FREDAG 8/10 , Kl 19.00

VAR:Samling vid Jycklarstatyn - Medborgarplatsen - Stockholm

HUR: Med Hackemans Recreational Partytag synlig på sig

Namnskyltar? Har alla Hackemans mall?

VacUm: Kan du lägga in spikat datum i din första tråd? så alla vet...

..eller nita den som kalenderhändelse 😮

Redigerat av demoniqus
Dela på andra sajter

Jag flyger, har årskort på Malmö Aviation, och sista flajten hem går kl 20:15.

En torsdag kan jag planera så jag bor på hotell inne i stan på jobbets räkning... 🙂

Men jag förstår ju att instant bärs är viktigare än min närvaro... 😮

Vore ju jäkla kul om du kunde vara med vid något annat tillfälle

Går dom senaste flajterna hem alltid 20.15??

Dela på andra sajter

Hacke, det finns en hel del övernattningsmöjligheter som inte behöver kosta skjortan.

Men jag förmodar att jobbet betalar din hemresa så det skulle falla på det?

Är ju själv då rätt ny på forumet men tycker ändå det vore trevligt att träffa er gamla rävar. 😳

Däremot kan fredagen verka rätt klurig att komma loss på men jag får återkomma om detta. Om jag är välkommen förstås... 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.