VacUm Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) ***** NÄR: FREDAG 8/10 , Kl 19.00 VAR:Samling vid Jycklarstatyn - Medborgarplatsen - Stockholm HUR: Med Hackemans Recreational Partytag synlig på sig Anmälda studiofanatiker: VacUm Demonen Hammagrella Kapten Nemo ****** Va sägs? Nu har vi ju mejat ner varandra i Quake (och några körde väl även Medal of Honour om jag inte fattade helt fel), så varför inte samlas på nåt sunkigt hak med billig öl och morsa på varandra i verkligheten? Åtminstånde vi i huvudstaden med omnejd! Redigerat 7 oktober 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) Eftersom de flesta på forumet verkar vara hyfsat kulturellt bevandrade, kan man ju föreslå något passande hak. Journalistklubben på Vasagatan eller kanske Akkurat på Hornsgatan. Där finns det finns visst lite whisky att välja på ... Och öl //Nemo Redigerat 30 september 2004 av captain nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 ..absolut trevlig idé.. Någon lördag funkar bäst för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) Eftersom de flesta på forumet verkar vara hyfsat kulturellt bevandrade, kan man ju föreslå något passande hak. Caparn, låt dig inte luras av att vi diggar Gunther! 😆 Edit: Förresten bira på stan, gärna! Redigerat 30 september 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 jag var på Berns i tisdags och blev återigen påmind om att jag inte kan gå lokal och prata: det enda jag hörde hela kvällen var ett "dånande vattenfall" för mycket, för länge, för högt Rock'nRåll 😆😆 men det vore kul att ses 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 jag var på Berns i tisdagsoch blev återigen påmind om att jag inte kan gå lokal och prata: det enda jag hörde hela kvällen var ett "dånande vattenfall" för mycket, för länge, för högt Rock'nRåll 🙁🙁 men det vore kul att ses 🙂 Du har så rätt, Rockis. Gäller mig oxå, särskilt vänster öra (crashen till vänster). Brukar mest sitta och skrika "VAA!!?" Men vi kanske ska träffas i en kyrka? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Trist att man inte kan råkas så enkelt. Lite drygt att åka till sthlm bara för att träffas för en öl... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Trist att man inte kan råkas så enkelt. Lite drygt att åka till sthlm bara för att träffas för en öl... 😛 Men för 17 ta två bira då!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) Oh fan! Då kommer jag med en gång! Att jag inte tänkte på det! Redigerat 30 september 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 Men bestäm plats och tid. Gärna helg (lördag utmärkt som Demonen sa) för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) Ush vad jag känner mig utanför... EDIT: Var det inte på tal om en IRL Studioträff (Mkt folk altså, inte bara 5-6 stycken) någonstans någon gång? eh? Eller har det helt blivit bortglömt? Skulle vara skojsamt! Redigerat 30 september 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Jag ser att det är mest veteraner så man kanske inte kvalar in, men jag gillar öl... Hur sker uppgradering från nykommling/medlem/vet.? karl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Veteran blir du vid 500 inlägg tror jag...? Annars tror jag att det inte bara är veteraner som räknas. Alla studiorävar är nog välkomna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Jag ska fråga tröttöra om jag får komma. ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Well, som Neko sa, synd att man inte bor i närheten av Stockholm.. Jag vet ett bra ställe i Helsingborg annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2004 Jag ser att det är mest veteraner så man kanske inte kvalar in, men jag gillar öl...Hur sker uppgradering från nykommling/medlem/vet.? karl The more the merrier.. Eller hur är det man säger? Men att få folk att komma till skott verkar inte va lätt. Kan inte nån infödd stockholmare bestämma plats och tid bara.. Demonen eller nån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Nu verkar det ju vara en hel del skåningar här, så vi kanske ska organisera nåt eget...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2004 Nu verkar det ju vara en hel del skåningar här, så vi kanske ska organisera nåt eget...? Skapa en ny tråd i så fall.. Blir så jäkla rörigt om det ska planeras massor här i min fina STOCKHOLMSTRÅD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Jag ser att det är mest veteraner så man kanske inte kvalar in, men jag gillar öl...Hur sker uppgradering från nykommling/medlem/vet.? 😮 karl Bry dig inte om det... det är ju bara ett epitet man får för man hängt här för länge.. 😄 och svarat på massa frågor.. Från nykomling till medlem går på 10? röda..an old Vet blir man först vid 500 VacUm: Vi får väl ta något hak som passar... Själv bor jag på söder, vid medis o här runt finns det rätt mycket ställen.. götgatsbacken upp.. Någon annan som har nåt bra förslag...det kan ju vara bra om det inte är massa ap-vrål hela tiden också..med tanke på våra tinnitusbefrämjade kompisar.. 😆 Redigerat 1 oktober 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Jäkla synd att jag bor uppe i Norrland (och slåss med renarna...) annars har jag kommit ner på en hotshot race med muffins som tuggtillbehör. 😕 Redigerat 1 oktober 2004 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Vet inte om man har nån rösträtt trots att man är skåning 😆 men om jag har, så röstar jag på typ en torsdag. Då kan jag försöka boka nåt möte där uppe i anslutning och hänga på er IRL träff oxå. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2004 Vet inte om man har nån rösträtt trots att man är skåning 😆 men om jag har, så röstar jag på typ en torsdag. Då kan jag försöka boka nåt möte där uppe i anslutning och hänga på er IRL träff oxå. 😆 Avisst! Men vi kan ju utgå från dig lite då helt enkelt! Plats bestämmer Demonen eftersom han verkar ha koll på pubarna. Jag går ju helst till nåt lugnt ställe där man kan kommunicera utan att behöva skrika varandra allt vad man orkar i öronen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 (redigerat) Alla dagar i veckan utom fredag, lördag söndag är lite halvpinkigt för mig, för det brukar bli långa arbetsdagar.. + allt annat man ska hinna med.. 😉 Så jag sätter en parentes på torsdag... kanske om vi valde nåt ställe kring stureplan.. Friday's eller Bull and Bear Inn på Birger Jarlsgatan kanske...eller nåt annat i närheten.. (finns en hel del att välja på beroende på plånbok 😛) Redigerat 3 oktober 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Föredrar nästan Söder framför Stureplan men ni får bestämma, det går bra vilket som. Glöm inte att ta på er en t-shirt med er avatar så man känner igen er! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2004 Håller mig gärna ifrån Stureplan också... Vi som inte har avatarer då!?! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag gick ut en del kring sture och östermalm för några somrar sedan, och jag hade skitball... men det berodde nog snarare på de jag gick ut med än själva ställena och deras stammisar.. alla de där fiskmåsarna med en spade i röven som låtsas de heter Bernadotte i efternamn är ju mer vanligt förekommande på Östermalm än på Söder. 😉 Förvisso är väl bejbfaktorn högre på förstnämnda än sistnämnda, men det är ju inte därför vi träffas. 😛 Mig kvittar det, jag är glad bara jag kan vara med. Jag lär boka hotell nära centralen för att antingen ta mig till Södertälje eller Bromma morgonen efter och om jag tar taxi till Sture eller Söder på kvällen spelar mig mindre roll. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Glöm inte att ta på er en t-shirt med er avatar så man känner igen er! 😉 Hade det inte varit så attans pinsamt att bära hade jag kunnat trycka upp sånadärade namnbrickor i plastfickor man fäster med nål.. ni vet, såna man får på alla konferenser... och peta dit studio-loggan, ens avatar, alias och IRL namn. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 😉 ..vi får väl tillverka backstagepass att hänga runt halsen det står - Studio - på... då kan folk omöjligt fatta vad det är frågan om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 jag är lätt att känna igen: tjejerna skriker: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vakterna skriker: öööööööööööööööö dom som känner igen mig skriker: HÄR ÄR VI själv brukar jag hamna i köket och skriker efter mat... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 ska vi ha haklapp?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.