ChrioN Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Jag har varit i staterna några gånger, och jag ÄLSKAR deras flingor. finns typ hur många olika sorter som helst...typ med marshmallows i å sånt 😉 Vet nån någon sida man kan beställa ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Kolla Gray's American Store eller liknande. Mycket amerikansk genmat Har haft en butik ngnstans i sthlm //gmo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Finns en butik i Malmö oxå om det ligger närmare för dig... kommer inte ihåg vad den heter, men kan förklara var den ligger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Kolla Gray's American Store eller liknande. Mycket amerikansk genmat Har haft en butik ngnstans i sthlm //gmo Det ligger en sån där US-food-butik nånstans norrut på Sveavägen om jag inte minns fel, knallade förbi så sent som i somras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 4 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2004 bor i göteborg dock 🙂 flingorna heter lucky charms Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Tror inte att just Gray's finns i Göteborg. Finns säkert liknande. Kolla på Allt om Göteborg. (I Stockholm så ligger den på Odengatan. Vid Storstad.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.