Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 (redigerat) Jodå! Dags igen. Här är en samling disco från tiden innan Steve Dahl förstörde allting. När disco var svart, funk, soul, groove. Sen kom ju Saturday Night Fever & allt var över. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 1 oktober 2004 av Danny Cort
Reason Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Snyggt Danny 😄 Men Bill Wolfer är en bit in på 80-talet
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Snyggt Danny 🙂 Men Bill Wolfer är en bit in på 80-talet 😉 Kalenderbitare! Jag vet...det är fler låtar än den som är Post-SNF, men det är ju tanken som räknas. Jag är säker på att Wolf var på Stonewall, snarare än på Studio 54 när han knåpade ihop "call me. Men tack ändå. 😉
Reason Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Jag vet...det är fler låtar än den som är Post-SNF, men det är ju tanken som räknas. Känslan e där Danny np 😉 Man får lust att riva i sin gamla vinyl samling...sent 70
Lindeberg Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Bra mix! Men jag känner för att mästra nu. Ska fila på ett discosvar... 😆 Har du låtlista? Vore toppen.
Reason Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Bra mix!Men jag känner för att mästra nu. Ska fila på ett discosvar... 😆 Ja e redan på G 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 jag med...battleposition! Låtlista; 1.Fat Larry's Band - Act Like You Know (12" mix) 2.Heatwave - Grooveline 3.Gene Chandler (Rick Gianto mix) 4.The Jacksons - Shake Your Body (Special Disco mix) 5.Willi Bobo - Always There (U.S. RMX) 6.NJC - Love Don't Come Easy (12" mix) 7.Glenn Jones - I Am Somebody 8.Pam Todd & Love Exchange - Let's Get Together 9.Heaven & Earth - I Really Love You 10.Bill Wolfer - Call Me 11.The Whispers - In The Raw
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.