mickeandersson (oregistrerad) Postat 20 december 2007 Postat 20 december 2007 (redigerat) Hejsan, jag är en musiker från Västerås, som har drabbats av en svår "skrivtorka". Jag bygger oftast mina låtar utifrån texterna, och då blir det musik i stil med Winnerbäck, lite mera rock kanske. Finns det några vänliga själar här som har texter ligger och inte har blivit använda? Skulle uppskatta all hjälp jag kan få, och det borde man väl kunna få här..? Självklart skriver vi papper på vem som har gjort texterna, så att allt går rätt till. Och så får ni ha en riktigt god jul, och ett riktigt konstruktivt nytt år.... Skicka ett PM, med kontaktuppgifter, så hör jag av mig... Redigerat 20 december 2007 av mickeandersson
Björn Olsberg Postat 20 december 2007 Postat 20 december 2007 Hej, detta säger jag i all vänlighet så att du känner till det: Precis som Google indexerar innehåll på webbsidor så att du kan söka på innehållet, finns det tjänster som dammsuger nätet på e-postadresser. Dessa adresser kan sedan säljas vidare och användas för att skicka skräppost/spam. Genom att skriva ut din e-postadress här, ska du vara medveten om att det kan hända. Och det gäller inte bara här utan överallt. Bäst är att be andra medlemmar att skicka ett Personligt Meddelande (PM) till dig istället. Då skickar forumet ut ett mail och du vet att du har ett här som ligger och väntar. God jul tillbaka! (du tar bort e-postadressen genom att klicka på knappen Redigera 😉 )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.