DizzY Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 (redigerat) tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Redigerat 19 december 2007 av Olsberg Tydliggjorde rubrik
brakskit Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Det är bara att trycka på file sen save as och sen klicka på nedåtpilen så får du välja format ur en lista God Jul
DizzY Postat 19 december 2007 Trådstartare Postat 19 december 2007 tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Det är bara att trycka på file sen save as och sen klicka på nedåtpilen så får du välja format ur en lista God Jul antar att du menar save session as? och det har jag försökt, men det finns inte att välja Mp3 som format att spara som ?! finns bara : Multitrack Session (*.ses) XML (*.xml) what's wrong?!
xzenom Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Det är bara att trycka på file sen save as och sen klicka på nedåtpilen så får du välja format ur en lista God Jul antar att du menar save session as? och det har jag försökt, men det finns inte att välja Mp3 som format att spara som ?! finns bara : Multitrack Session (*.ses) XML (*.xml) what's wrong?! Save file eller save copy as
brakskit Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Det är bara att trycka på file sen save as och sen klicka på nedåtpilen så får du välja format ur en lista God Jul antar att du menar save session as? och det har jag försökt, men det finns inte att välja Mp3 som format att spara som ?! finns bara : Multitrack Session (*.ses) XML (*.xml) what's wrong?! Save file eller save copy as Åhå, du är multitrack mode. Markera och högerklicka nånstans bland ljudspåren (inte på dem) och välj bounce to new track eller mixdown to new file först. Då får du en fil som du kan spara i vilket ljudformat du vill. /A
Björn Olsberg Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 (redigerat) Nej, nu är ni ute och cyklar. Varför pratar ni om sådant ni inte kan? 😊 Gå till File > Export > Audio Mix Down Under rullmenyn Filformat väljer man mp3pro. Klicka där på Options och välj förslagsvis MP3, VBR i kvalitetsläge 80 eller 90. (80 eller 90 är alltså inte bithastighet utan kvalitetsläge precis som hos mp3-kodaren Lame). Gjorde en skärmdump för säkerhets skull, klicka för att se fullstorlek: EDIT: brakskit hann före med en variant som fungerar om man vill ta ett spår i taget (vilket även går med ovanstående, välj då spår under Source i den första dialogrutan). Redigerat 19 december 2007 av Olsberg
DizzY Postat 20 december 2007 Trådstartare Postat 20 december 2007 tog en "wild shot" och hoppas att någon har detta programet här på denna grymma sida men ja, jag va tvungen att skaffa nytt program för att de ja hade inte funkat till nya micken ?! men ja, om någon vet var jag ska trycka för att spara allt till mp3 så är jag enormt tacksam för jag hittar inte det alls Det är bara att trycka på file sen save as och sen klicka på nedåtpilen så får du välja format ur en lista God Jul antar att du menar save session as? och det har jag försökt, men det finns inte att välja Mp3 som format att spara som ?! finns bara : Multitrack Session (*.ses) XML (*.xml) what's wrong?! Save file eller save copy as Åhå, du är multitrack mode. Markera och högerklicka nånstans bland ljudspåren (inte på dem) och välj bounce to new track eller mixdown to new file först. Då får du en fil som du kan spara i vilket ljudformat du vill. /A Nej, nu är ni ute och cyklar. Varför pratar ni om sådant ni inte kan? 😉 Gå till File > Export > Audio Mix Down Under rullmenyn Filformat väljer man mp3pro. Klicka där på Options och välj förslagsvis MP3, VBR i kvalitetsläge 80 eller 90. (80 eller 90 är alltså inte bithastighet utan kvalitetsläge precis som hos mp3-kodaren Lame). EDIT: brakskit hann före med en variant som fungerar om man vill ta ett spår i taget (vilket även går med ovanstående, välj då spår under Source i den första dialogrutan). TACK TILL ER BÅDA !!!!!! det funkade !! tack tack tack:D
Manipulation Postat 20 december 2007 Postat 20 december 2007 (redigerat) Ja du ska spara en flerspårs fil? Då kan du högerklicka på fil"bordet" och sedan bounce to new track och där välljer du det allternativet som passar dig mono eller stereo. Efter det kommer du få en mixdown vänster klicka på den då kommer den upp i eddit och save as "KÄNGNÄVE" filformat .mp3 Hoppas du fattar. Eddit efter är man ju oxå..😆 God jul Redigerat 20 december 2007 av Manipulation
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.