Umemagnus Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 kan vi itne lika gärna stoppa alla distade gitarrer med? För att inte tala om alla syntar. Det är ju inget Riktigt Instrument! 😛 😄 Det är ju det som e instrument, piano 2 😆 Nä men hur skulle aukustisk trance låta? 😉 hm... Aukustisk trance.... Intressant faktiskt. ☺️ Hur skulle det fungera? 😲 Vilka instrument skulle man använda? Enbart nyckelharpor! Å sen vill jag stoppa strumpor! men strumpor som är så skönt.. stoppa korv istället.. det är bra! du har helt missuppfattat.... det är hål i mina strumpor... så dom måste... stoppas.. *öhrm*.... host... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKresh Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 vad jobbigt det måste vara att vara så bitter..kan vi itne lika gärna stoppa alla distade gitarrer med? HOHOHO "Skrattar" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 kan vi itne lika gärna stoppa alla distade gitarrer med? För att inte tala om alla syntar. Det är ju inget Riktigt Instrument! 😏 😲 Det är ju det som e instrument, piano 2 😆 Nä men hur skulle aukustisk trance låta? hm... Aukustisk trance.... Intressant faktiskt. ☺️ Hur skulle det fungera? 😲 Vilka instrument skulle man använda? Enbart nyckelharpor! Å sen vill jag stoppa strumpor! men strumpor som är så skönt.. stoppa korv istället.. det är bra! du har helt missuppfattat.... det är hål i mina strumpor... så dom måste... stoppas.. *öhrm*.... host... kom ner till systugan i norrköping så gör jag det åt dig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 ...och jag som nyss kom på hur man fixar sidechain i Sonar 7 Skitcoolt! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 stoppa fruity loops.. snälla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.