oceanmusic Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Jag får tag på en massa schyssta ambiens-ljud t.ex. hav, vattenfall, regn, djungel osv. men problemet är att de ofta är så förbannat korta! Jag vill ju inte ha nåt ljud som är 10 sekunder, det avslöjas ju direkt när man börjar loopa det. Jag söker GRATIS ambiens-samplingar som är åminstone 30 sek. Anyone?
Uozon Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Jag får tag på en massa schyssta ambiens-ljud t.ex. hav, vattenfall, regn, djungel osv. men problemet är att de ofta är så förbannat korta! Jag vill ju inte ha nåt ljud som är 10 sekunder, det avslöjas ju direkt när man börjar loopa det. Jag söker GRATIS ambiens-samplingar som är åminstone 30 sek. Anyone? ut och spela in själv
oceanmusic Postat 19 december 2007 Trådstartare Postat 19 december 2007 Jag får tag på en massa schyssta ambiens-ljud t.ex. hav, vattenfall, regn, djungel osv. men problemet är att de ofta är så förbannat korta! Jag vill ju inte ha nåt ljud som är 10 sekunder, det avslöjas ju direkt när man börjar loopa det. Jag söker GRATIS ambiens-samplingar som är åminstone 30 sek. Anyone? ut och spela in själv Ge mig en biljett till brazilien 😮
Cliff Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 På Freesound hittar du mängder av samplingar som kommer från folks egna inspelningar. Jag kollar alltid där när jag letar ljud och i 9 fall av 10 hittar jag vad jag letar efter, registrera dig där så kan du ladda ner och kolla själv. Freesound
Uozon Postat 21 december 2007 Postat 21 december 2007 Jag får tag på en massa schyssta ambiens-ljud t.ex. hav, vattenfall, regn, djungel osv. men problemet är att de ofta är så förbannat korta! Jag vill ju inte ha nåt ljud som är 10 sekunder, det avslöjas ju direkt när man börjar loopa det. Jag söker GRATIS ambiens-samplingar som är åminstone 30 sek. Anyone? ut och spela in själv Ge mig en biljett till brazilien 😉 http://www.relaxingsoftware.com/atmdeluxedown.htm
Cliff Postat 21 december 2007 Postat 21 december 2007 Jag får tag på en massa schyssta ambiens-ljud t.ex. hav, vattenfall, regn, djungel osv. men problemet är att de ofta är så förbannat korta! Jag vill ju inte ha nåt ljud som är 10 sekunder, det avslöjas ju direkt när man börjar loopa det. Jag söker GRATIS ambiens-samplingar som är åminstone 30 sek. Anyone? ut och spela in själv Ge mig en biljett till brazilien 😄 http://www.relaxingsoftware.com/atmdeluxedown.htm Den verkar ju grymt bra, vet någon om det finns en liknande fast för mac och ännu bättre om det finns något liknande för mac och i RTAS-format?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.