thomaslj Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Hej! Har en Roland juno-D synth i min ägo och tänkte höra om någon vet varför den spelar biss när man trycker C. Och C när man trycker på ett D, Är detta någon inställning som e fel eller e min synth kass? / Thomas
Assar Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Kan du inte bara byta plats på tangenterna? Näe, den var dålig. Får nästan be om ursäkt för den ... 😉
drloop (oregistrerad) Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Sök på transpose i manualen så hittar du inställningen du skall ändra.
ThomasJ Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Total förvirring:S trodde först det var jag som postat denna tråd..
accus Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Hej! Har en Roland juno-D synth i min ägo och tänkte höra om någon vet varför den spelar biss när man trycker C. Och C när man trycker på ett D, Är detta någon inställning som e fel eller e min synth kass? / Thomas Haha, biss blir väl C? förstår att du menar bess
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.