dar303 Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Microdisko 30 september Microdisko är tillbaks med klubbkvällarna på Alcazar efter sommaruppehållet. Vi fortsätter vår mission att förse folket med såväl lågupplösta som högupplösta vågformer. Denna kväll har vi bland annat finbesök från göteborg, den okrönta kungen av svensk chipmusik; GOTO80. Live: GOTO80, Role Model + Voicegirl, Skruvmejsel DJ: Rogo G VJs: Deja Kru Alcazar, David Bagares gata 15. 2004-09-30, 20:00 - 24:00. 40:- http://www.microdisko.net/disko.php?disko=...isko_2004-09-30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Lade till i kalendern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dar303 Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 Jag ska dit som vanligt! Tar nog med mig ett litet 8-bitars hemmabygge också! 🙂 /dar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 😉 Jag vill så gärna gå. Det ligger några goto80 moddar på mitt skrivbord som jag tankade hem för ett par dagar sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Hmm. Jag som ska flyga upp till Sthlm om en timme... hmm, hmm, hmm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Hmm. Jag som ska flyga upp till Sthlm om en timme... hmm, hmm, hmm. Du är för gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Hmm. Jag som ska flyga upp till Sthlm om en timme... hmm, hmm, hmm. Du är för gammal. Ja. Kunde varit din pappa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.