Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan

Det är så att vi på jobbet funderar att köpa in EWQLSO Gold Bundle för att uppgradera våra orkesterljud. Vi vill använda detta mest för livespelningar med en nyinköpt bärbar PC med extern hårddisk. Min fråga till er är om detta fungerar bra som ett fristående program i Windows XP (jag använder aldrig PC själv så det är därför jag undrar). Ljudkortet vi kommer ha är en Mbox2 och har tänkt koppla synthen via midi. Något jag skall tänka på innan köp?

Hoppas på snabbt svar då vi måste beställa snart

MVH

Anders

Annons
Postat
Har aldrig testat det på det sättet - men med mycket RAM, bör det nog fungera...

Hm...överdrivet mycket ram är det inte, är bara 0,99Gb när vi kollade i datorn vad som stod. Rekommenderat för detta program är 1 gb och minimum 512mb. Vill ju inte köpa något som inte kommer fungera som det ska. Om ingen vet exakt så skippar vi nog det.

//Anders

Postat
Har aldrig testat det på det sättet - men med mycket RAM, bör det nog fungera...

Hm...överdrivet mycket ram är det inte, är bara 0,99Gb när vi kollade i datorn vad som stod. Rekommenderat för detta program är 1 gb och minimum 512mb. Vill ju inte köpa något som inte kommer fungera som det ska. Om ingen vet exakt så skippar vi nog det.

//Anders

Jag skulle nog inte köra det med mindre än 2GB RAM... 🙁

Postat

//Anders

Jag skulle nog inte köra det med mindre än 2GB RAM... 😲

Tack så mycket, då lägger vi de pengarna på annat som vi kan använda fullt ut 🙂

//Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.