Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Måste flytta massa grejor till en annan hårddisk, och har flyttat Virtual Guitarist och Synthogy Ivory, men nu när man går in i dom i Logic så hittar ingen av dom filerna som behövs för att kunna lira.....

Kan man inte "peka om" dom mot den nya platsen där jag lagt filerna? Eller måste man installera om dem?

Om det nu går att lösa utan ominstallation, HUR gör man då?

/Keys

Annons
Postat

Hittade inget i VG-manualen om att peka om - så jag skulle nog misstänka att du måste installera om... Det var så länge sedan jag installerade det, så jag kommer inte ihåg hur det var, men om man installerar programmet och ljudfilerna separat, så räcker det antagligen att du installerar om ljudfilerna (som tar en j-a tid...).

Postat

Ja, exakt....hähä....lyckades peka om en massa olika synthar, men vid dessa två tog det stopp....aja, det är ju inte svårare än att man installerar om skiten antar jag. Hade jag gjort det från början hade det troligtvis gått snabbare ändå.... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.