Leeroy (oregistrerad) Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Hej, jag har ett litet problem med addictive drums och mitt logic. Får inte in looparna från addictive drums till arg fönstret! Vet någon hur man gör det, är jag mer än glad över att få reda på de:D om det ens går med ett så gamalt logic! Mvh Leeroy
Gilbert Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Tror inte att det kommer att funka i så gammalt Logic.
Lars XLN Audio Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Detta beror på en begränsning i Logic, den kan bara hantera filnamn under 256 tecken. Uppdatera till 1.1 så går det nog bättre. (OBS att demon inte går att uppgradera än)
Leeroy (oregistrerad) Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 Detta beror på en begränsning i Logic, den kan bara hantera filnamn under 256 tecken.Uppdatera till 1.1 så går det nog bättre. (OBS att demon inte går att uppgradera än) Ska jag uppdatera mitt logic till 1.1 förstog inte riktigt va du menade:/?
jarlo Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 Detta beror på en begränsning i Logic, den kan bara hantera filnamn under 256 tecken.Uppdatera till 1.1 så går det nog bättre. (OBS att demon inte går att uppgradera än) Ska jag uppdatera mitt logic till 1.1 förstog inte riktigt va du menade:/? Nää. Senaste versionen av Addictive Drums! www.xlnaudio.com 😲 God jul!
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Du kan oxå passa på att ladda hem sista Logic 5.5.1 gratis från Apple, finns både Gold och Platinum versioner (kanske även audio versionen osäker på det) både för mac och pc, fanns i alla fall för några månader sedan. Det är inga problem med a dra in filerna från EZ drummer till arrskärmen i Logic i alla fall från och med 5.2 och uppåt, så det måste funka med din trumplugg oxå.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.