Draddningen Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Hej! Emma Michaelsen heter jag. Jag har under några år samlat på mig ett gäng utbildningar och erfarenheter och nu vill jag få användning för dessa genom nya sammarbeten. Det jag söker är: session singer jobb/sammarbeten i alla stilar/genrer. Jag har en ljudtekniker utbildning och en studiomusiker utbildning från sverigefinska folkhögskolan och kurser från Musicians Institute i Los Angeles i bakfickan, samt erfarenhet av arbetet som session singer både i sverige och usa/utomlands. Tungt hårdrock/metalband eller musiker att inleda ett samarbete med. Ut och visa marknaden att alla gillar tung musik och bevisa att sångerskor är precis lika lämpade för growl/gravel/screams som sångare---det verkar som om världen av någon anledning tror något annat... för tillfället är jag bosatt i Los Angeles och på besök i sverige ca vart 3:e månad, kontakta mig om du känner dig träffad, har nåt projekt på gång eller vill starta ett nytt så får vi se vad vi kan hitta på! Med vänlig hälsning, Emma
JJRockford Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 (redigerat) Growlar du "bara", eller kan du sjunga vanligt också? Redigerat 4 januari 2008 av JJRockford
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.