hackeman Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Vafalls Carl B, har du skaffat flickvän? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Det är kanske vi andra som gjort oss av med damsällskap... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 😄 eller ett liv 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 😆😆eller ett liv 😄 😆 ..precis..ett (under)liv 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Vafalls Carl B, har du skaffat flickvän? 😆 haha... nää.. snarare dels att ja inte har nåt jobb längre... o dels att ja inte e på humör längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Öhm? Sitta här mindre när man inte har ngt jobb? Trist att du inte känner för att vara här så mkt. Vi saknar dig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2004 Vafalls Carl B, har du skaffat flickvän? 😮 haha... nää.. snarare dels att ja inte har nåt jobb längre... o dels att ja inte e på humör längre... Så det ingick i ditt f.d jobb att hänga här på forumet? 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 när ja jobbade på volvo hade ja tillgång till dator hela tiden... då blev de ofta under fika-rasterna o när de va lite o göra att man hängde här... nu så har jag tyvärr bättre saker för mej, lägger mycke mer tid åt att prodda, söka jobb osv... nu har jag iofs ett jobb... jävla industriskit iofs o utan tillgång till dator men ja jobbar på en lösning... täntke köpa en apa som gör jobbet åt mej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) dubbelpost Redigerat 1 oktober 2004 av Carl_B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2004 när ja jobbade på volvo hade ja tillgång till dator hela tiden... då blev de ofta under fika-rasterna o när de va lite o göra att man hängde här... nu så har jag tyvärr bättre saker för mej, lägger mycke mer tid åt att prodda, söka jobb osv... nu har jag iofs ett jobb... jävla industriskit iofs o utan tillgång till dator men ja jobbar på en lösning... täntke köpa en apa som gör jobbet åt mej... Ahh. En bot som lite slumpartat postar inlägg under ditt alias här på forumet. Smart. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 ...vafaan jag har ju halkat ner i listan rejält nu. Dax att skärpa sig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.