Jump to content
Annons

KONSERTER 2008


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Ingen som nämnt sveriges skönaste festival alla kategorier, Öland Roots 11-12 juli. Inte dom strörsta och ballaste banden men STÄMNINGEN på festivalområdet och campingen!! Oslagbart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hej

Kan inte se var jag annars ska ställa denna fråga. Jag har sökt frenetiskt på internet efter kontakt för sweden rock festivalen för att kunna fråga

vem som spelar vilken dag. Hur ska jag annars kunna köpa en dagsbiljett till det band jag vill se? Är det inte märkligt att sälja dagsbiljetter

utan att presentera vem som spelar när? Och ingan att ringa och fråga om detta, det känns som att hela festvalen är "hemlig" eller nått.

Kan någon upplysa en gammal 80 talare om hur jag får fram värdefull info om denna festival. Vi vill se bl.a. Def Lepard men har inte råd att gå hela familjen under hela festivalen. Alltså vi vill ha en biljett för en dag då dessa spelar.

Finns det någon som vet hur man gör detta?

MYCKET tacksam för svar!

Mvh

/Jörgen

www.swedenrock.com

Fredag 6 juni

Def Leppard

Whitesnake

Ace Frehley

Saxon

Joe Satriani

Hanoi Rocks

Ministry

Carcass

MUCC

Fastway

Birth Control

Tesla

The Poodles

Shakin Street

Fast visst ser spelordningen ut som om den är vänd bak-o-fram? 😱 Är inte säker på att det verkligen är spelordningen dock... sjukt sugen eftersom det är några gamla favoriter som lirar där men det får nog räcka med Stockholm Stadion den 30:e maj. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
musik (oregistrerad)

Har lagt in Rockweekend Kilaford herrgård, med Thin Lizzy, Alice Cooper m.fl.

Samt Blondies spelning under Storsjöyran i Östersund.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Kan bara sända mina kondoleanser till er som inte såg Einztürzende Neubauten förra helgen. Den konserten bör ingå i grundkursen för alla ljudteknikerutbildningar.

Verkligen? Hade små funderingar att gå, men det krockade med en fö'ls'da..

Samma dag som Van Morrison och i samma stad. Enormt...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Kan vi hoppas på en Queen Live snart?

De är ju i studion och skjuter igång nya skivan just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 4 månader senare...
drloop (oregistrerad)

Japp då har man varit på en konsert jag sett fram emot i länge.

Monster Magnet!

3-4 låtarna var bra sedan känns det precis som om luften går ur.

Sista låten på konserten (innan extra numren förstås) är Space Lord Mother. Denna låt tappar allt sväng. Tråkigt.

Det låter ok om MM men tycker inte dom svänger, nåt saknas. Måste faktiskt tvinga mig att stanna kvar och se hela konserten.

Jaja, dom kanske hade en dålig dag, synd bara att den inföll just på den dagen då jag gick och såg dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...