brojd Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 (redigerat) Någon som har tips på bra eq-plugins för PC i samma stil som Pultec pluggarna och INTE kostar 500 dollars? (gärna RTAS men VST funkar det också). Redigerat 29 september 2004 av brojd
Claes Holmerup Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 http://www.sonalksis.com/ har en EQ-plugg som har blivit mycket uppskattad på många håll. Ligger på ca 2000:- här hemma (exempelvis hos undertecknad eller hos StudioSolutions), men man kan börja med att ladda ner en fullt fungerande demoversion i 30 dagar, så att man slipper köpa grisen i säcken... 😄
brojd Postat 30 september 2004 Trådstartare Postat 30 september 2004 Ska kolla lite närmare på den! (det var väl den som var med i Studios EQ test i somras?) Några andra som har bra tips?
Christoffer Bergfors Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Sonalksisen gillade jag. Focusrites D2 tycker jag också är en välljudande plugg. Rennasaince eq håller bra också. Inte den snyggaste av alla diskanter, men den har en varmt bra ljud, i mina öron.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.