stenerlov Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 (redigerat) Hej! Någon som känner någon som kan recappa och racka upp äldre preampar och dylikt? Någon som har tid och inte är uppbokad med jobb... Redigerat 27 januari 2014 av stenerlov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 (redigerat) nu goggla alla vad recappa ocj racka upp betyder. 😉 Hur som helst. Jag kan inte! LH-musik kanske . Redigerat 14 december 2007 av 4Trax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stenerlov Postat 14 december 2007 Trådstartare Dela Postat 14 december 2007 Det var ett givande inlägg ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Fel forum för sånt! Prova GMF forumet där har du ett helt gäng duktiga pulare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Fel forum för sånt!Prova GMF forumet där har du ett helt gäng duktiga pulare! hehe jag tänkte genast på recapparna jag gjorde på SR för digilistan.. dvs. sammanfattningarna av listan.. 😛 näe, säg inte att detta är fel forum. vi har ju både violiner, bo hansén och ngra andra kunniga.. jag hade kunnat ge mig på det om jag haft lite mer erfarenhet och lite mer tid. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stenerlov Postat 14 december 2007 Trådstartare Dela Postat 14 december 2007 (redigerat) Bo Hansen är mycket bra men också uppbokad - han ska dock kika på en av mina rörmickar snart. Fel forum för sånt!Prova GMF forumet där har du ett helt gäng duktiga pulare! hehe jag tänkte genast på recapparna jag gjorde på SR för digilistan.. dvs. sammanfattningarna av listan.. näe, säg inte att detta är fel forum. vi har ju både violiner, bo hansén och ngra andra kunniga.. jag hade kunnat ge mig på det om jag haft lite mer erfarenhet och lite mer tid. 😉 Redigerat 27 januari 2014 av stenerlov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.