Light Head Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Från programmet Bonde söker fru. "Jag är inte kass! Jag har bara lite otur när jag tänker." Blonds have more fun?! En liten bonus, vilket mycket väl skulle kunna vara från ovan citerade blondin: Citat från uppsats "När vi ser ett föremål, passerar ljus in genom ögat och in i hjärnan, där det stora mörkret råder."
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Hon kanske läser Studio forum? Det finns ju nåt liknande här i nån tråd, som används som favoritcitat av nån annan tror jag...
kajan Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Det där uttrycket har ju cirkulerat långt före detta forum..
Micke H Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Det där uttrycket har ju cirkulerat långt före detta forum.. Eller för den delen, det programmet. Jag såg en T-shirt med det citatet häromdagen, dom sålde den på Sergels torg. 😲
Tilly Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 "Det är inte jag som kommer för fort, det är du som tycker det går för snabbt"
Leeroy (oregistrerad) Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Det ser mörkt ut på nigerias (inte säker på lag) avbytarbänk! väldigt rolg!
Eternal Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Ja, som sagt. Det citatet är lika gammalt som människan själv.
Tilly Postat 17 december 2007 Postat 17 december 2007 Det ser mörkt ut på nigerias (inte säker på lag) avbytarbänk! väldigt rolg! 😊
kajan Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Det ser mörkt ut på nigerias (inte säker på lag) avbytarbänk! väldigt rolg! Hehe! Tror det var Kamerun, kommenterat av allas vår Arne Hägerfors
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.