Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
ciMic (oregistrerad)
Postat

Som en trogen Logic anhängare som sitter med senaste PC-versionen är detta en ett antiklimax.

Det blir väl till att punga ut 30.000kr för en hyfsad MAC då. Huvaligen.

😄

Postat

Aj mitt hjärta.. Panikångesten smyger sig på.. Två ord:

Ringshifter

Sculpture

Varför, varför, varför.. Snälla Apple dö en hastig död och sälj Emagic till Microsoft.

/Majken

Pulse. (oregistrerad)
Postat

Fan! Logic är så skönt visuelt, gillar specielt hur man ser sin midi automation. Jag som håller på sättaihop en ny pc burk, kanske ska avbryta o köpa en mac... 😉

Postat
Fan! Logic är så skönt visuelt, gillar specielt hur man ser sin midi automation. Jag som håller på sättaihop en ny pc burk, kanske ska avbryta o köpa en mac...  😉

Gör det!

Denna funkar gott.

Postat

Gött. Ska bli mac här senare i livet. Håller med Frank i cubase rescensionen. Steinberg bör skärpa sig på effect och synt fronten.

Men nääääääää......

Emagics trevliga hemsida som dom hade tidigare är borta. 😉 Den tyckte jag var mysig.

Postat

Nej, Mac är inget alternativ 😛 - Jag är aldeles för bunden till all freeware programvara som finns till PC. Skall vara om jag blir aldeles på tok för rik så att jag kan köra två system då. Meeeen E-MU ljudkorten funkar ju inte till Mac heller, så mjae.. Min gamla goa PC står sig nog ett tag till. 😉

/Majken

captain nemo (oregistrerad)
Postat

PC on earth, brother

//nemo

Postat
-Va! Kör inte alla med mac?

/emser

För att FL Studio inte finns till mac.

Postat

Ringshifter

Sculpture

Varför, varför, varför.. Snälla Apple dö en hastig död och sälj Emagic till Microsoft.

/Majken

Mitt hjärta krossades när det stod klart att Apple skulle köpa upp Emagic! Varför....VARFÖR!!!!

Sitter nu med Logic 5.5 och har fungerat hur bra som helst hitills men nu börjar man längta efter en uppdatering.......suck vill så gärna ha Logic 7 men orkar inte springa och köpa en ny dator o dyl.

Varför kan inte Apple ta och fatta att dom förlorar pengar på detta......släpp logic till PC också!

Postat

Jag använder Mac till 90% i jobbet. Till 98% hemma. Jag upptäckte vad som borde vara ett av världens bästa program härom dagen: Apple Soundtrack. Wow! Vilken upplevelse. Svettpärlor i pannan.

På tal om hur Apple använder Emagics kunskaper.

-Crb

Postat

Ringshifter

Sculpture

/Majken

Mitt hjärta krossades när det stod klart att Apple skulle köpa upp Emagic! Varför....VARFÖR!!!!

Sitter nu med Logic 5.5 och har fungerat hur bra som helst hitills men nu börjar man längta efter en uppdatering.......suck vill så gärna ha Logic 7 men orkar inte springa och köpa en ny dator o dyl.

Varför kan inte Apple ta och fatta att dom förlorar pengar på detta......släpp logic till PC också!

De tjänar nog mer på alla Logic & PC-användare som måste köpa nya Macar.

• 1 år senare...
Postat (redigerat)

Jag har en fråga: Apple tjatar väldigt mycket om alla synthar och prylar man får med när man köper Logic Pro, men får man även med mer samplingar till EXS 24:an när man köper Pro snarare än vad vam får till EXSP 24:an till Express?

Redigerat av Pluffo
Postat
Jag har en fråga: Apple tjatar väldigt mycket om alla synthar och prylar man får med när man köper Logic Pro, men får man även med mer samplingar till EXS 24:an när man köper Pro snarare än vad vam får till EXSP 24:an till Express?

Ja, det följer med ganska mycket samplingar till EXS24 med Pro, bl.a. en hel del samplade synthar.

Postat

Yes! Äntligen! Har väntat på Logic 7 aslänge nu. Synd att det inte finns för Windows bara :rolleyes:🙁 :(

booster (oregistrerad)
Postat

Har du väntat på Logic 7 aslänge???

Då skall du nog hålla ögonen lite öppnare i framtiden med tanke på att Logic 7 kom för snart två år sedan...

:rolleyes:

/J

booster (oregistrerad)
Postat

Jaså! Här skojas det friskt märker jag...

Jag tror att jag behöver lite tydligare vinkar om ironi för att hänga med i svängarna.....

/J

Postat

Jag lovar att markera ironi tydligare i framtiden [/sARKASM]

🙁🙁😆😆😆😆😆😆😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.