Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

🙂 Äntligen!

Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning på en klubb vid 47 års ålder....hur coolt är inte det. Jäääääääävlar vad nervös jag var innan!

Pics här: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm

Det här är definitivt värt en kakpoäng!

Annons
Postat

Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte.

😆

Postat
Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte.

😆

Seså, var nu inte sån, Hellpig.

Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara många av dem.

😉

Postat

😆

Seså, var nu inte sån, Hellpig.

Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara många av dem.

😉

Nu måste jag gå i försvarsställning och säga att jag är inte sån. Inte bög alltså utan sån. Alla får njuta på sitt sätt. Men utan mig. :rolleyes:

Postat

Det är helt okej, Hellpig, jag är inte heller så jävla hetero.

😄

Postat
😄 Äntligen!

Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning på en klubb vid 47 års ålder....hur coolt är inte det. Jäääääääävlar vad nervös jag var innan!

Var det nån bra publik då?

Postat
Jag har debuterat!

Jag var också nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne.

Starkt att vänta tills du är 47.. och på scenen på en bögklubb i borås!

Postat

😄

nänä....bara massa bögjokes!

Postat
😄 Äntligen!

Var det nån bra publik då?

Ja föfan! Helt otippat började alla skråla i mellanspelet i "en kungens man" Grymt!

Postat
Jag har debuterat!

Jag var också nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne.

Starkt att vänta tills du är 47.. och på scenen på en bögklubb i borås!

Hehe....Nånstans ska man ju börja 😄

Postat
Modigt gjort. Bra!

Äh, tackar. Jag tvekade länge...men så tänkte man att "det kan inte bli mer än lite felslagna ackord, eller lite skön falsk sång"

Postat
Häftigt gjort att du ställde upp och inte sa nej till att spela för dem just för att det var ett bögställe som nog många skulle göra tråkigt nog. MvH

Det finns ju snygga flickar att titta på även där 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.