Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 đ Ăntligen! Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning pĂ„ en klubb vid 47 Ă„rs Ă„lder....hur coolt Ă€r inte det. JÀÀÀÀÀÀÀÀvlar vad nervös jag var innan! Pics hĂ€r: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det hĂ€r Ă€r definitivt vĂ€rt en kakpoĂ€ng!
Hellpig Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det Ă€r tufft men jag slĂ„r vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. đ
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det Ă€r tufft men jag slĂ„r vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. đ SesĂ„, var nu inte sĂ„n, Hellpig. Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara mĂ„nga av dem. đ
Hellpig Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det Ă€r tufft men jag slĂ„r vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. đ SesĂ„, var nu inte sĂ„n, Hellpig. Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara mĂ„nga av dem. đ Nu mĂ„ste jag gĂ„ i försvarsstĂ€llning och sĂ€ga att jag Ă€r inte sĂ„n. Inte bög alltsĂ„ utan sĂ„n. Alla fĂ„r njuta pĂ„ sitt sĂ€tt. Men utan mig.
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det Ă€r helt okej, Hellpig, jag Ă€r inte heller sĂ„ jĂ€vla hetero. đ
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 đ Ăntligen!Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning pĂ„ en klubb vid 47 Ă„rs Ă„lder....hur coolt Ă€r inte det. JÀÀÀÀÀÀÀÀvlar vad nervös jag var innan! Pics hĂ€r: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det hĂ€r Ă€r definitivt vĂ€rt en kakpoĂ€ng! Var det nĂ„n bra publik dĂ„?
laxlaxlax Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Jag har debuterat! Jag var ocksÄ nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne. Starkt att vÀnta tills du Àr 47.. och pÄ scenen pÄ en bögklubb i borÄs!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2007 Det Ă€r tufft men jag slĂ„r vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. đ nĂ€nĂ€....bara massa bögjokes!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2007 đ Ăntligen!Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning pĂ„ en klubb vid 47 Ă„rs Ă„lder....hur coolt Ă€r inte det. JÀÀÀÀÀÀÀÀvlar vad nervös jag var innan! Pics hĂ€r: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det hĂ€r Ă€r definitivt vĂ€rt en kakpoĂ€ng! Var det nĂ„n bra publik dĂ„? Ja föfan! Helt otippat började alla skrĂ„la i mellanspelet i "en kungens man" Grymt!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2007 Jag har debuterat! Jag var ocksĂ„ nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne. Starkt att vĂ€nta tills du Ă€r 47.. och pĂ„ scenen pĂ„ en bögklubb i borĂ„s! Hehe....NĂ„nstans ska man ju börja đ
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2007 Modigt gjort. Bra! Ăh, tackar. Jag tvekade lĂ€nge...men sĂ„ tĂ€nkte man att "det kan inte bli mer Ă€n lite felslagna ackord, eller lite skön falsk sĂ„ng"
punkrockdude Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 HÀftigt gjort att du stÀllde upp och inte sa nej till att spela för dem just för att det var ett bögstÀlle som nog mÄnga skulle göra trÄkigt nog. MvH
Pelle Rylander Postat 14 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 14 december 2007 HĂ€ftigt gjort att du stĂ€llde upp och inte sa nej till att spela för dem just för att det var ett bögstĂ€lle som nog mĂ„nga skulle göra trĂ„kigt nog. MvH Det finns ju snygga flickar att titta pĂ„ Ă€ven dĂ€r đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.