Kabbe Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Jag ska uppgradera min studio och har en DIGI002:a i min arsenal. AD/DA omvandlarna på den är ju inte helt klockrena sägs det och man kan få det mycket bättre.. jag har även en ALESIS AI-3 men även den känns lite trist. Jag undrar om nån här har lite info och erfarenhet om bättre grejjer? Vill gärna ha minst en 4-kanals omvandlare för att kunna använda lika micpres.. hur är RME´s produkter t.e.x? Danke!
saverman Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 RME's klockor är stabila som få så jag kan inget annat än varmt rekomendera ADI-serien.
Christoffer Bergfors Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 (redigerat) RME verkar göra bra grejer. För egen del blir det nog en Lynx Aurora 8. Verkar vara en ruskigt prisvärd sak om än många pengar. Redigerat 24 december 2007 av Kryckan
Christoffer Bergfors Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 (redigerat) . Redigerat 24 december 2007 av Kryckan
Claes Holmerup Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 RME är mycket bra och ligger i en vettig prisnivå - men 4-kanaliga omvandlare kan du titta i månen efter... 😉 Det är antingen 2 eller 8 kanaler, eftersom man ju använder antingen S/Pdif eller ADAT-anslutningar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.