guranisten Postat 13 december 2007 Dela Postat 13 december 2007 Säkert ingen krångligt men jag har ännu inte kommit på vad som är felet. Kör Sonar och tex när jag har lagt in ett vsti ezdrummer och sen lägger in ett till vsti så uppstår ett problem att när jag har det andra vsti aktiverat och spelar på mitt midikeyboard så hörs även trummorna. Detta problem har jag aldrig haft förut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 december 2007 Dela Postat 13 december 2007 det är inte så att du har markerat record på båda spåren?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guranisten Postat 13 december 2007 Trådstartare Dela Postat 13 december 2007 det är inte så att du har markerat record på båda spåren?? Nix inget står i record Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guranisten Postat 13 december 2007 Trådstartare Dela Postat 13 december 2007 (redigerat) det är inte så att du har markerat record på båda spåren?? Nix inget står i record Det verkar som om att det alltid är det första vsti jag öppnar som "hänger med" när jag spelar på andra vsti som jag sedan öppnar. Kör på ett audiophil 2496 och under MIDI devices finns det, MPU-401 och Delta AP MIDI, Delta är aktiverat. Om jag aktiverar det första vsti spåret så är det bara det spåret som hörs men aktiverar jag ett annat vsti spår så hörs det och det första vsti spåret. 😠 Redigerat 13 december 2007 av guranisten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 december 2007 Dela Postat 13 december 2007 det låter verkligen som du har två midikanaler igång samtidigt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.