Jump to content
Annons

MIDIProblem

guranisten

Recommended Posts

Säkert ingen krångligt men jag har ännu inte kommit på vad som är felet. Kör Sonar och tex när jag har lagt in ett vsti ezdrummer och sen lägger in ett till vsti så uppstår ett problem att när jag har det andra vsti aktiverat och spelar på mitt midikeyboard så hörs även trummorna. Detta problem har jag aldrig haft förut.

Dela på andra sajter

Annons
det är inte så att du har markerat record på båda spåren??

Nix inget står i record

Det verkar som om att det alltid är det första vsti jag öppnar som "hänger med" när jag spelar på andra vsti som jag sedan öppnar.

Kör på ett audiophil 2496 och under MIDI devices finns det, MPU-401 och Delta AP MIDI, Delta är aktiverat.

Om jag aktiverar det första vsti spåret så är det bara det spåret som hörs men aktiverar jag ett annat vsti spår så hörs det och det första vsti spåret. 😠

Redigerat av guranisten
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.