musik (oregistrerad) Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 Hej! Har ni tips på billiga julklappar, max. 50 spänn! Sånt där ÄGG (shaker) kom jag på... STRUMPOR... KORTLEK... . . . 😊 :musik
Frekvens Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 Några plektrum En billig pocketbok Blockljus Rökelser REA-CD Slit och släng T-shirt på HM (kanske ingen rolig julklapp, men ändå) Hudkräm Handkräm Ansiktskräm Vinöppnare Snöskyffel Pulka Fågelmatplats Termos Fotogenlampa Pannlampa Reflexväst Kronljus 30-pack Marschaller .... Om det är något du inte tror kostar under 50 så kan jag länka till detta 😕
david.roennlund Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 Kanske Kontrollrummets "Juleljud" 😕 Läs i min signatur!
musik (oregistrerad) Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 (redigerat) SnöskyffelPulka Termos Fotogenlampa Pannlampa Reflexväst .... Om det är något du inte tror kostar under 50 så kan jag länka till detta 😕 Typ dessa grejer... Överskottsbolaget? Redigerat 12 december 2007 av musik
Frekvens Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 SnöskyffelPulka Termos Fotogenlampa Pannlampa Reflexväst .... Om det är något du inte tror kostar under 50 så kan jag länka till detta 😄 Typ dessa grejer... Överskottsbolaget? Haha! Exakt där jag kollade 😄
musik (oregistrerad) Postat 15 december 2007 Postat 15 december 2007 Något litet sällskapsspel, tyvärr kommer jag inte på nåt på rak arm mer än kortlek Tre tunna E-strängar Radérgummi Fickkalender . . . Fler exempel, tack! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.