sherv Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Jag undrar som många andra om någon vet om micken - THE T.BONE SC300 är en bra mick att spela in med? Kvalité på ljud osv.. snälla om någon vet nått please answer. Går den att rekommenderas?? thx in advance
Lithium Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 (redigerat) Jag undrar som många andra om någon vet om micken - THE T.BONE SC300 är en bra mick att spela in med?Kvalité på ljud osv.. snälla om någon vet nått please answer. Går den att rekommenderas?? thx in advance Har inte testat den men tbone är musikaffären thomann.de `s eget märke och är väl en Kina tillverkad "no name" mick som tex. jjlabs och golden age. Alltså ingen direct kvalitets mick. Du får väl vad du betalar för, inget jag skulle rekomendera någon 😛 Redigerat 11 december 2007 av Lithium
sherv Postat 11 december 2007 Trådstartare Postat 11 december 2007 Jag undrar som många andra om någon vet om micken - THE T.BONE SC300 är en bra mick att spela in med?Kvalité på ljud osv.. snälla om någon vet nått please answer. Går den att rekommenderas?? thx in advance Har inte testat den men tbone är musikaffären thomann.de `s eget märke och är väl en Kina tillverkad "no name" mick som tex. jjlabs och golden age. Alltså ingen direct kvalitets mick. Du får väl vad du betalar för, inget jag skulle rekomendera någon 😛 aight, finns det nån mick du kan rekommendera? Helst billig och OK kvalité. Im in desperate need of one och ekonomin är lite ostadig p.g.a olika julköp osv 😕 haha så.. thx in advance
Lithium Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Många här på forumet kan rekomendera Studio Projects B1, har aldrig testat den själv men gör en sökning så ser du 😛
Claes Holmerup Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 (redigerat) Studio Projects B1 tycker jag är bäst i lägsta prisklassen - men det är ju alltid en smakfråga. Hämta gärna smakprov på hur diverse olika micar kan låta, på min testsite, så kan du lyssna och jämföra själv. Då behöver du inte lita blint på vad andra säger, utan kan bilda en egen uppfattning. 😛 Redigerat 12 december 2007 av Claes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.