ciMic (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Hej, Är ny i detta forum men har som många andra tjuvläst 😄 under en längre tid. Det är först nu, när jag har tid att kontinuerligt titta in, jag har bestämt mig för att en presentation kan vara på sin plats. Först måste jag säga att det verkar vara ett mycket trevligt forum! 😄 Lagomt stort. Jag raddar väl upp lite (o)nödvändig information utan att fokusera på detaljerna. *PC *Logic *Audiophile 24/96 Huvudinstrument: Elgitarr *Musicman (mfl.) *Roland VG88 *För mycket att nämna Dolda (o)talanger: Keyboard, sång, bas Missbrukar: Trummor. Natural Studio samplingar används flitigt. Tänk om man slapp förlita sig på mjukvara. *suck* * Studioprojects C1 mic (är oerhört nöjd med detta inköp) -sång * En massa andra mic´s för gitarr. Förutom ovanstående finns det en hel hög med prylar av alla dess slag i min musik garderob. Några jag stolt kan utnämna mig ägare till, andra som jag försöker glömma bort. Nog om det. Kanske inte är av sådant stort intresse. 😄 Steely Dan. En av mina stora favoriter! Är jag ensam här om det? Tack för ett trevligt forum och en suverän tidning förresten! /Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Välkommen hit! Hoppas du kommer trivas lika bra som registrerad som gäst. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Steely Dan. En av mina stora favoriter! Är jag ensam här om det? Hallåj och välkommen! Nej du är inte ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Du är så hjärtligt välkommen så! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Hej, välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 tjena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Donald Fagen i alla tappningar är stor favorit och inspiration - båda musik och produktion. Väl kommen till fo rumet. //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ciMic (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Nemo, Donald Fagens soloalbum "Nighfly" är oerhört bra. /M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 HiYa 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Hej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Varmt välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Tjabbatjenahallåhejovälkommenhitskarruva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Tjabbatjenahallåhejovälkommenhitskarruva 😉😛 det kan man bara säga fort i onyktert tillstånd 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Attanschh..n*hick*uuu..har'ö komme på me.. tyyyp... schabbaschenahallååhejovälkommenhitskaruvaserru..*hick* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Nej för f* n Steely Dan är helt ok! Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Wälkåmmen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benke Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Tchena, tchena!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Välkommen, trevligt att ha dig här ciMic... 😉 /// Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.