Mollin (oregistrerad) Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 (redigerat) Tja! Mitt namn är Magnus Mollin och jag är 20år gammal. Jag producerar Minimal Techno, House, Techhouse och lite allt möjligt inom den genren. Jag söker nu någon i Falun & Borlänge som skulle kunna tänka sig att slå samman lite idéer och kanske producera lite musik tillsammans. Jag använder Propellerhead Reason 4.0 och FL-Studio 7 när jag gör mina låtar (har använt reason i ett par år så är inte helt ny med programet). Jag försöker däremot att lära mig att använda reason rewirat med Ableton Live så är inte så duktig när det gäller andra program. Jag skulle även kunna tänka mig att prova på nätsammarbete! Intresserad? Skicka PM eller adda mig på msn; m.mollin@hotmail.com Redigerat 13 december 2007 av Mollin
Origin-One Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Jag har lagt till dig på msn. Tja! Mitt namn är Magnus Mollin och jag är 20år gammal. Jag producerar Minimal Techno, House, Techhouse och lite allt möjligt inom den genren. Jag söker nu någon i Falun & Borlänge som skulle kunna tänka sig att slå samman lite idéer och kanske producera lite musik tillsammans. Jag använder Propellerhead Reason 4.0 och FL-Studio 7 när jag gör mina låtar (har använt reason i ett par år så är inte helt ny med programet). Jag försöker däremot att lära mig att använda reason rewirat med Ableton Live så är inte så duktig när det gäller andra program. Jag skulle även kunna tänka mig att prova på nätsammarbete! Intresserad? Skicka PM eller adda mig på msn; m.mollin@hotmail.com
dooks Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 (redigerat) Tjena! Skulle du kunna tänka dig att ev.sam-prodda lite skön jazzig,funkig house?Jobbar i Fl 7,och är i baby stadiet när det gäller det,men är gammal dj,och tror att jag har ganska bra känsla och vilja om hur det skall låta,det går stadigt framåt så att säga,känner dock att det skulle kunna vara kul att prova lite över nätet,med någon som kanske har samma smak!Är en "sucker" för cihcago house,vocal house deephouse etc! Hör av dig om det fins intresse! Jack your body! Redigerat 30 januari 2008 av dooks
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.