Jump to content
Annons

Sammarbete med musikproduktion i Falun, borlänge och eventuellt nätsammarbete.

Recommended Posts

Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tja!

Mitt namn är Magnus Mollin och jag är 20år gammal. Jag producerar Minimal Techno, House, Techhouse och lite allt möjligt inom den genren. Jag söker nu någon i Falun & Borlänge som skulle kunna tänka sig att slå samman lite idéer och kanske producera lite musik tillsammans.

Jag använder Propellerhead Reason 4.0 och FL-Studio 7 när jag gör mina låtar (har använt reason i ett par år så är inte helt ny med programet). Jag försöker däremot att lära mig att använda reason rewirat med Ableton Live så är inte så duktig när det gäller andra program.

Jag skulle även kunna tänka mig att prova på nätsammarbete!

Intresserad? Skicka PM eller adda mig på msn; m.mollin@hotmail.com

Redigerat av Mollin
  • 1 månad senare...
Annons
Postat

Jag har lagt till dig på msn.

Tja!

Mitt namn är Magnus Mollin och jag är 20år gammal. Jag producerar Minimal Techno, House, Techhouse och lite allt möjligt inom den genren. Jag söker nu någon i Falun & Borlänge som skulle kunna tänka sig att slå samman lite idéer och kanske producera lite musik tillsammans.

Jag använder Propellerhead Reason 4.0 och FL-Studio 7 när jag gör mina låtar (har använt reason i ett par år så är inte helt ny med programet). Jag försöker däremot att lära mig att använda reason rewirat med Ableton Live så är inte så duktig när det gäller andra program.

Jag skulle även kunna tänka mig att prova på nätsammarbete!

Intresserad? Skicka PM eller adda mig på msn; m.mollin@hotmail.com

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Tjena!

Skulle du kunna tänka dig att ev.sam-prodda lite skön jazzig,funkig house?Jobbar i Fl 7,och är i baby stadiet när det gäller det,men är gammal dj,och tror att jag har ganska bra känsla och vilja om hur det skall låta,det går stadigt framåt så att säga,känner dock att det skulle kunna vara kul att prova lite över nätet,med någon som kanske har samma smak!Är en "sucker" för cihcago house,vocal house deephouse etc!

Hör av dig om det fins intresse! Jack your body!

Redigerat av dooks

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.