Jump to content
Annons

Galla, delat från Från Logicutvärdering so far


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Oj nu fick han visst luft, stor bokstav i början av meningar sa inte fröken det? Och du jag köper vad fan jag vill helt enkelt och jag gnäller så mycket jag vill på det jag köper, det är inte mycket du kan göra åt det. Du tror väl inte att dina larviga försök till pungsparkar gör nån skillnad i det fallet eller för då är du bra naiv. Men ha en riktig genomgod jul nu grabben och kör för guds skull inte samma taktik med tomten för då blir det bara mjuka klappar vettu. Mors

Göran

du recenserar logic studio

å jag recenserade dig som användare

det är inte mycket du kan göra åt det

(editerade bort frågan om trådstartandet)

Och jag recenserar dig som påhoppare av mig och det är inte mycket du kan göra åt det. Men du har lite att lära kan jag berätta, man blir inte impad mer full i skratt. Men vill du tjafsa mera så kliv ur sandlådan och PMa istället så kan vi skicka små gulliga meddelanden till varandra. Dom andra vill nog snacka om det som tråden handlar om.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Och jag recenserar dig som påhoppare av mig och det är inte mycket du kan göra åt det. Men du har lite att lära kan jag berätta, man blir inte impad mer full i skratt. Men vill du tjafsa mera så kliv ur sandlådan och PMa istället så kan vi skicka små gulliga meddelanden till varandra. Dom andra vill nog snacka om det som tråden handlar om.

Göran

tycker du jag hoppar på dig får du isf anmäla det till admin

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Och jag recenserar dig som påhoppare av mig och det är inte mycket du kan göra åt det. Men du har lite att lära kan jag berätta, man blir inte impad mer full i skratt. Men vill du tjafsa mera så kliv ur sandlådan och PMa istället så kan vi skicka små gulliga meddelanden till varandra. Dom andra vill nog snacka om det som tråden handlar om.

Göran

tycker du jag hoppar på dig får du isf anmäla det till admin

Nä det var bara ett ganska löjligt försök, jag brukar freda mig själv från sånt där larvigt bullshit. Ett stalltips, skicka PM till dom du retar dig på så slipper dom andra läsa skiten.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Burnin Sven (oregistrerad)

Ska jag skärpa mig vad menar du? Jag har förgäves bett herr Demoprocenten att PMa istället om han nu retar sig så dant på mig och min okunnighet så skyll inte på mig! Sen kanske du kan vara så vänlig att deleta mig här som jag bad dig om i ett PM.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Göran, ledsen om du tog illa vid dig. Det jag är intresserad av är att inte se denna typ av diskussion på forumet, och då bryr jag mig inte om vem/vilka som ligger bakom. Jag undviker helst att leka domare, men kommenderar när jag konstaterar att något i diskussionen inte är som den ska.

Som jag skrev i inlägget ovan: "Denna typ av diskussion ska inte föras offentligt i en tråd"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...