martin555 Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Hejsan, jag är en ägare av en Amd Athlon 1,33 Ghz. Jag skulle behöva köpa mer Ram-minne men vet inte vad som passar. Just nu är det ett 256 DDR minne men det står inte vem det är som har gjort det. Jag skulle behöva 512 i minne och det är bra om det funkar om jag skulle uppdatera min dator. Tacksam för svar Martin
bonzo Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Ladda hem CPU-Z och kör programmet (ingen installation behövs). Klicka på fliken SPD så har du där alla uppgifter du behöver. http://www.cpuid.com/
captain nemo (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Fasen vilken bra liten programskvätt. Har förgäver försökt få supporten att ens fatta att jag behöver mer minne i min burk och ännu mindre fått dem att tala om vilket minne jag behöver. Nu är det bara att göra en print och gå till affären. Mycket bra tips. //Nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.