Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Tack alla! Kan ju avslöja lite statistik för forumet som bekräftar trådens första inlägg: för första gången har forumet under en månad över 50 000 helt unika besökare*. Bara en sån sak är värd att fira 😛 Lustigt sammanträffande just till forumets fyraårsdag!

* Enligt Google Analytics

Lite taskig timing egentligen. Hade jag haft knappt 600 inlägg till på mitt samvete, så hade det varit ännu mer läge att fira... 😉

Annons
Postat
Tack alla! Kan ju avslöja lite statistik för forumet som bekräftar trådens första inlägg: för första gången har forumet under en månad över 50 000 helt unika besökare*. Bara en sån sak är värd att fira 🙂 Lustigt sammanträffande just till forumets fyraårsdag!

Lite taskig timing egentligen. Hade jag haft knappt 600 inlägg till på mitt samvete, så hade det varit ännu mer läge att fira... 😛

För vem? 😉

Postat
Tack alla! Kan ju avslöja lite statistik för forumet som bekräftar trådens första inlägg: för första gången har forumet under en månad över 50 000 helt unika besökare*. Bara en sån sak är värd att fira 😉 Lustigt sammanträffande just till forumets fyraårsdag!

Då blir det ju lixom dubbelgrattis va?! Hurra Hurra!

Postat (redigerat)

4 år och så få låtar gjorda.. Läser som oftast hellre en grym Studio eller en bra tråd på forumet än att dra igång

prylarna :rolleyes: . Var inne då och då och kikade långt innan jag blev medlem och har både förundrats, bländats och imponerats av hur duktiga många är - Tack för det!

Det är ju milstolpar som den här som får en att se livet rinna förbi - vad hände egentligen liksom 😠

Redigerat av Gain
Postat (redigerat)
...sa han och fick med ännu en milstolpe i antal inlägg: 303

post-1-1197382220.png

*host* sorry....

Snygg inklistring där..hur gjorde du? - Sjung ut :rolleyes:

Edit: TB-303...DET är en milstolpe det 😠

Redigerat av Gain
Postat
Snygg inklistring där..hur gjorde du? - Sjung ut :rolleyes:

Det är en liten funktion som snart kommer kopplas på för alla, och som gör att man kan ladda upp bilder direkt till inlägget - och publicera dem var i inlägget man vill. Det går naturligtvis att göra redan idag om man laddar upp bilder till en extern server.

Det fina framöver är att forumet automatiskt tar hand om all omskalning när det behövs (och det görs bra!) samt att det länkas till den fullstora bilden.

Postat

Ett fyrfalldigt leve för forumet, det leve! *Hipp hipp, Hurra! Hurra! Hurra! HurrAAaaa * :rolleyes:

Vill passa på att uttrycka min stora tacksamhet till alla som bidrar med något bra och då särskillt till de som ansvarar för forumet och dess utveckling! Fortsätt med det goda och var lyhörda för att forumet skall frodas även i framtiden 🙂

Tack för ordet!

• 2 veckor senare...
Postat
Snygg inklistring där..hur gjorde du? - Sjung ut 😛

Det är en liten funktion som snart kommer kopplas på för alla, och som gör att man kan ladda upp bilder direkt till inlägget - och publicera dem var i inlägget man vill. Det går naturligtvis att göra redan idag om man laddar upp bilder till en extern server.

Det fina framöver är att forumet automatiskt tar hand om all omskalning när det behövs (och det görs bra!) samt att det länkas till den fullstora bilden.

Perfekt 🙂

Och hjärtliga gratulationer till forumet!

Postat
För att behålla forumet som en trevlig och relevant plats att komma till, så måste vi alla hjälpas åt att följa Forumreglerna. Sök innan man skapar en ny tråd. Läs befintlig tråd innan man postar eget inlägg. Motivera varför man tycker si eller så om produkter/tjänster. Håll en trevlig ton i diskussionerna.

Ser att utmaningarna fortfarande är dom samma som dom var i 2-3 års åldern. 😉

Grattis på fössessedagen! 😠

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.