ventknut (oregistrerad) Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hej.på er alla :Jag undrar om jag har kommit på en sida MUSIK men kan välan prata om ventilaton .TROts allt måste vi ju ha luft så att tonerna kan vibrera. Dessutom måste vi har bra frisk luft för att sjunga ut. Vi får väla se vad som händer. Jag skulle aldrig använda mobil och data. SE nu är jag här. Framtiden är som den är,man tror men det blir som det blir. Som ni förstår är jag ny på detta medium och åldern som ni bergriper är snart pensionär.Vad gör man då??? Kanske svarar på LUFTVANDRINGSFRÅGOR!!! HEJ VENTKNUT
tbruce Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Luftvandringsfrågor... huh, kan ärligt talat inte säga att jag har några på lager, men skulle nån poppa upp så vet jag ju vart jag ska vända mej nu.
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Luftvandringsfrågor... huh, kan ärligt talat inte säga att jag har några på lager, men skulle nån poppa upp så vet jag ju vart jag ska vända mej nu. Hej,det var trevligt att någon gjorde sig besväret att skriva. Då kan du titta på min sida----varför ventilation--- Jag har haft ett långt givande korrespedans med en av er musikant angående akustik och ljudvandring .JÄTTE SVÅRT!!! HEJ KNUT
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 hejhej HEJ det har visats sig att ljud svängningar är ett stort problem.DET skal höras INTE höras .DET är en svår fråga VENTKNUT HEJ
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Halloj! HEJ ljudsvängningar våglängder studsar dit eller dit kan det bli musik HEJ ventknut
Berra Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Lysande Knut. 🙂 Hoppas någon får användning av kunskaperna!
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Lysande Knut. 😆 Hoppas någon får användning av kunskaperna! TACK SKALL DU HA! Men jag måste erkänna att jag har konverterat till Elsborg. Förklaring jag bor nu just i skogen utanför Bollebygd. HEJ VENT KNUT
ventknut (oregistrerad) Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 HEJ man kan ju hoppas att det går att ventilera luft.Blåses det trumpet så går det antagligen en del luft ut i omgivningen. het VENTKNUT
klasho Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 "Jag vill vara luft jag vill glömmas bort jag vill vara allt jag vill kommas ihåg" Inget mer att ventilera runt knuten. Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.