ViktorDenStore Postat 27 oktober 2004 Postat 27 oktober 2004 Jag är också med. Kul att kasta sig i vattnet och kolla om man kan simma... //Nemo 😆
osiris Postat 27 oktober 2004 Postat 27 oktober 2004 Åh va mycket trevligt folk som följer med på resan 😉
Nisse Postat 27 oktober 2004 Postat 27 oktober 2004 Har ju ingen aning om vad tävlingsuppgiften kommer att gå ut på, men självklart är jag intresserad.. 😉 (Tolka det som en anmälan 😄 ) //Nisse
Jazzman Postat 28 oktober 2004 Trådstartare Postat 28 oktober 2004 Hörni.. ta det lugnt, tävlingen har ju inte satt igång ännu 😉 Anmälan sker när tävlingen börjar!
osiris Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Skulle tävlingen börja nästa vecka?? *kan knappt bärga sig* 😆
tordA Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Skulle tävlingen börja nästa vecka?? *kan knappt bärga sig* 😉 Ring Svempas, dom har bilar som kan bärga dig... 🙁
osiris Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Ring Svempas, dom har bilar som kan bärga dig... 😆 Oh darn...
hackeman Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... Haha... det där lät som citerat från sovrummet!!
hackeman Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Nyss... //nemo Det där oxå...! 🙂 (inte mitt eget sovrum då förstås )
osiris Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Nyss... //nemo Det där oxå...! 🙂 (inte mitt eget sovrum då förstås ) Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😄
Jazzman Postat 29 oktober 2004 Trådstartare Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... näe.. men kommande vecka
Neko Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... näe.. men kommande vecka oooOOooh 😲
Lundin Postat 31 oktober 2004 Postat 31 oktober 2004 Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😆 ..kan ju oxå vara Qvinnan som säger det där... 😆 typ:" ehum..torkel..jag..ehh..liksom..kom nyss... du kan sluta nu...eller nåt?" fast Torkel kör på så det nästan går torrt 😆 Obs!: Namnet "Torkel" är alltså fingerat för han vill vara anonym
osiris Postat 31 oktober 2004 Postat 31 oktober 2004 Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😆 ..kan ju oxå vara Qvinnan som säger det där... 😆 typ:" ehum..torkel..jag..ehh..liksom..kom nyss... du kan sluta nu...eller nåt?" fast Torkel kör på så det nästan går torrt 😆 Obs!: Namnet "Torkel" är alltså fingerat för han vill vara anonym Snacka inte skit om min farfar! Jag ska stämma dig din j***l!!! 😆 :lol: (Obs! Det är ett skämt)
lodger Postat 31 oktober 2004 Postat 31 oktober 2004 Att göra en låt bestående enbart med samplingar tagna från Studios CD-skivor.
Lundin Postat 31 oktober 2004 Postat 31 oktober 2004 Snacka inte skit om min farfar! Jag ska stämma dig din j***l!!! 😄🙁 (Obs! Det är ett skämt) [O/T] 😱 sorry..jag menade...ehhm..Lennert...förståss .. .. Ska börja syfta på Ryssar i bortre Sibirien ...för nån sån kan det OMÖJLIGT finnas på det här forumet?? *väntar med andan i halsen * 😕 .. .. *puh*.. Dåså! Osiris... känner du någon Lennert då? 😆 ( Detta är också ett skämt.) [O/T]
osiris Postat 31 oktober 2004 Postat 31 oktober 2004 Off Topic 🙁 Ja, det var det verkligen... fy skäms på dig viktor!
captain nemo (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Jazzman - nu är det nästa vecka... //nemo
Neko Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Tror det kommer dra igång så snart han kommer tillbaka från skolan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.