ViktorDenStore Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag är också med. Kul att kasta sig i vattnet och kolla om man kan simma... //Nemo 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Åh va mycket trevligt folk som följer med på resan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 strömhopp i strömmen alltså... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag är självklart med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag är väl oxå med då!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Har ju ingen aning om vad tävlingsuppgiften kommer att gå ut på, men självklart är jag intresserad.. 😉 (Tolka det som en anmälan 😄 ) //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 28 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2004 Hörni.. ta det lugnt, tävlingen har ju inte satt igång ännu 😉 Anmälan sker när tävlingen börjar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Nyss... //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 FÖRSENT JAZZMAN ! HÄR KOMMER VI ! ! ! ! ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Skulle tävlingen börja nästa vecka?? *kan knappt bärga sig* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Skulle tävlingen börja nästa vecka?? *kan knappt bärga sig* 😉 Ring Svempas, dom har bilar som kan bärga dig... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Ring Svempas, dom har bilar som kan bärga dig... 😆 Oh darn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... Haha... det där lät som citerat från sovrummet!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Nyss... //nemo Det där oxå...! 🙂 (inte mitt eget sovrum då förstås ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Nyss... //nemo Det där oxå...! 🙂 (inte mitt eget sovrum då förstås ) Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 29 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... näe.. men kommande vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUnu inte nu ? hum... näe.. men kommande vecka oooOOooh 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😆 ..kan ju oxå vara Qvinnan som säger det där... 😆 typ:" ehum..torkel..jag..ehh..liksom..kom nyss... du kan sluta nu...eller nåt?" fast Torkel kör på så det nästan går torrt 😆 Obs!: Namnet "Torkel" är alltså fingerat för han vill vara anonym Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Någon som verkligen skulle erkänna det där här? 😆 ..kan ju oxå vara Qvinnan som säger det där... 😆 typ:" ehum..torkel..jag..ehh..liksom..kom nyss... du kan sluta nu...eller nåt?" fast Torkel kör på så det nästan går torrt 😆 Obs!: Namnet "Torkel" är alltså fingerat för han vill vara anonym Snacka inte skit om min farfar! Jag ska stämma dig din j***l!!! 😆 :lol: (Obs! Det är ett skämt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Att göra en låt bestående enbart med samplingar tagna från Studios CD-skivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Snacka inte skit om min farfar! Jag ska stämma dig din j***l!!! 😄🙁 (Obs! Det är ett skämt) [O/T] 😱 sorry..jag menade...ehhm..Lennert...förståss .. .. Ska börja syfta på Ryssar i bortre Sibirien ...för nån sån kan det OMÖJLIGT finnas på det här forumet?? *väntar med andan i halsen * 😕 .. .. *puh*.. Dåså! Osiris... känner du någon Lennert då? 😆 ( Detta är också ett skämt.) [O/T] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Nej... aldrig hört talas om nån Lennert 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Off Topic 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Off Topic 🙁 Ja, det var det verkligen... fy skäms på dig viktor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Jazzman - nu är det nästa vecka... //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Ja, nu får det faktiskt börja! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Tror det kommer dra igång så snart han kommer tillbaka från skolan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.