musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Jag hittar inte ett skit om det! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 (redigerat) Gick inte att spela via Windows Media Player (blev bara en vit ruta med ett rött kryss i hörnet), men väl vid valet MPEG-4 och Quicktime. Bakifrån verkar vara det som gäller. Åtminstone beträffande fruktflugor (det som jag själv kallar blomflugor?). Men hur är det med husflugor? Samma ställning?? Redigerat 8 december 2007 av musik
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 (redigerat) Försöker du hitta tips till nya ställningar, musik? Redigerat 8 december 2007 av Micke H
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Jag har skrivit en berättelse. Måste förvissa mig om trovärdigheten, även om det är fiktion. 😉
musik (oregistrerad) Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Njaa... det inslaget utgör 0.02 promille av berättelsen. Men det måste ju vara rätt.
android Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Bakifrån verkar vara det som gäller. Åtminstone beträffande fruktflugor (det som jag själv kallar blomflugor?). Men hur är det med husflugor? Samma ställning?? Jo, även vanliga flugor verkar köra bakifrån enligt mina observationer.
Leeroy (oregistrerad) Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Bakifrån verkar vara det som gäller. Åtminstone beträffande fruktflugor (det som jag själv kallar blomflugor?). Men hur är det med husflugor? Samma ställning?? Jo, även vanliga flugor verkar köra bakifrån enligt mina observationer. hahaha! säg att du har en bild:D
android Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Förstod nästan att det skulle komma nån kommentar efter det där... Men det kanske räcker med att säga att man är uppvuxen på landet. Det blir en del flugor om man bor i närheten av ett stall...
Egghuvud Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 Slå två flugor i en smäll har ni väl hört talas om. oftast är det ju just i själva parningsakten man klipper till dem. För att komplicera det hela en smula så har jag ofta funderat på hur de ser på varandra att de är honor respektive hanar. Ja menar det kan ju lätt bli fel annars...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.