Rxc3 Postat 6 december 2007 Dela Postat 6 december 2007 Ska beställa ett ESI Juli@ ljudkort och ett par ESI nEar04 högtalare. Kan inte så mycket om musikprylar, så jag undrar nu vilka kablar jag behöver till prylarna jag ska beställa? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 december 2007 Dela Postat 6 december 2007 beror ju på vad du ska koppla in/ut.. ska du koppla in mick, kan en XLR vara bra att ha. ska du koppla in aktiva högtalare kan det vara bra att ha telekabel, eller RCAkabel.. beroende på hur du vill koppla.. ska u koppla in i en förstärkare för högtalarna kan du behöva en tele-rca kabel, om du har såna kontakter på förstärkaren.. ställer du en fråga som denna, MÅSTE du specifiera dig vad du ska koppla... annars så kommer du få en miljon svar där inte ens hälften kommer stämma med vad du behöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 6 december 2007 Dela Postat 6 december 2007 Gjorde han inte det, IDF? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FastH Postat 8 december 2007 Dela Postat 8 december 2007 (redigerat) http://images7.thomann.de/pics/prod/128549.jpg 2st sånna behöver du 😱 Eller två rca-tele. Redigerat 8 december 2007 av FastH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.