Ken Kängström Postat 28 september 2004 Postat 28 september 2004 Får man göra reklam om sitt band allmänt här på studio forum? MVH//Kenny
Tokas Postat 28 september 2004 Postat 28 september 2004 Får och får, men jag vet att många inte direkt uppskattar det. Föresten, vad är det för lönt att göra reklam för sitt band på ett forum där det bara finns personer som är musiker/tekniker/dyligt. Här är inga direkta arrangörer, vad jag vet. Fast man kan ju alltid göra reklam med låtar i demo-sektionen. 😉
Ken Kängström Postat 28 september 2004 Trådstartare Postat 28 september 2004 Jag vet inte riktigt men om jag upptäcker bra musik här på forumet så lyssnar jag gärna. Tänkte om det fanns någon annan som tyckte som jag. Och kritik är ju roligast att få från andra musiker och artister.
hammagrella Postat 28 september 2004 Postat 28 september 2004 Det finns många sajter med syftet att marknadsföra osignade artister, tror du har större framgång där om du är ute efter marknadsföring. Det finns en tråd här i forumet som tipsar om olika såna sajter, bl a Audiostreet.net, demomusic.nu osv osv.
Ken Kängström Postat 28 september 2004 Trådstartare Postat 28 september 2004 Okaj man tackar för tipset
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.