Jump to content
Annons

Klacka och sula om skor

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Vad kostar det? Dvs. att låta lägga på en slitsula och en ny klack på bootsen, på både vänster och höger alltså.

😄

:musik

Annons
Postat
Hej!

Vad kostar det? Dvs. att låta lägga på en slitsula och en ny klack på bootsen, på både vänster och höger alltså.

😄

Har ingen aning.. kolla hos nån skomakare 🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hmm... jag har redan lämnat in dem, men glömde ta prisuppgift. De är sprillans nya.

Klacken var halvt nedsliten, trots att jag bara gått totalt 800 meter med dem. De saknade helt slitsula så en sådan lät jag lägga på.

Han tyckte det var bra att jag hade använt dem lite grann redan, för då var det större chans att slitsulan och klacken inte skulle lossna.

En gång köpte jag ett par Reebok joggingskor för 1295 SEK. Efter att ha promenerat med dem en enda dag var de helt blankslitna...

Redigerat av musik
musik (oregistrerad)
Postat

Hoppas det kostar max 300 spänn.

Vad tror ni?

Ska hämta dem imon...

:rolleyes:

Postat

Nja, kan tänka mig en sisådär 1300-1600:-

Det fick mor min betala sist.

nä, usch va hemsk jag är 🙂

Jag tror inte det går på mer än 300 spänn musik 😊

musik (oregistrerad)
Postat

Aaa...

fick stämpelkort

Kvinnan som lämnade ut dem frågade om de var mina. "Ja", sa jag. Då blev hon sur. Som om hon trodde det var damboots.

Obildad OCH outbildad.

🙂

musik (oregistrerad)
Postat
Det kanske är damboots? 🙂

No way. Beatles Original från London.

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.