Jump to content
Annons

Microsoft Explorer 7.0

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Utan att ha bett om det dök det upp en ruta om att jag BORDE installera Explorer 7. Hur bra Àr det egentligen? NÄn som har det?

😛

:musik

Annons
Mollin (oregistrerad)
Postat

Internet Explorer anser jag att vara rent Skit! Vill du ha en bra webblÀsare sÄ kan jag rekommendera dig Mozilla FireFox - och installera tillÀgget "AdBlockPlus" .. suverÀnt!

Postat

Tips - byt till Firefox! Eller kanske Opera? Mozilla? Netscape?

Fan, byt till vad som helst. IE6-7 Ă€r rent skrĂ€p. I mitt tycke. 😏

Postat

AnvĂ€nder oftare Opera men nĂ€r det inte stöds sĂ„ anvĂ€nder jag explorer. Tycker dock inte att det Ă€r nĂ„gon skillnad pĂ„ version sju mot dom tidigare. Samma skit 😏

Postat

7an har ju tabbar och phishingfilter, lite nytt grÀnssnitt och sÄ. För egen del sÄ tycker jag inte det uppvÀger fördelarna med Opera eller Firefox.

Postat

Hm... 😉

Jag har anvĂ€nt Explorer 7 ganska lĂ€nge nu och mĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r helnöjd. Mycket bĂ€ttre med fliksystemet vilket förra versionen inte hade. Visserligen har de andra webblĂ€sarna ocksĂ„ det men jag ser inte varför Explorer skulle vara sĂ„ dĂ„ligt som mĂ„nga sĂ€ger. 🙂 Jag har testat Operah och Firefox men jag tycker det funkar fint med IE7. 😏

Gör som du vill 😛

/M

Postat

SÀttet som sidor visas pÄ Àr uppfrÀschat jÀmfört med IE6, sÄ bara av den anledningen Àr den bÀttre. Sen har den vissa andra

fördelar; pÄ t.ex. min arbetsplats kommer Firefox i konflikt med antivirusprogrammen. IE7 har visat sig vara ett vÀldigt bra alternativ, inte lika smidigt som Firefox men helt OK och rÀtt snabbjobbat.

Postat
Utan att ha bett om det dök det upp en ruta om att jag BORDE installera Explorer 7. Hur bra Àr det egentligen? NÄn som har det?

Om du kör IE6 nu sÄ Àr det lÀge att uppgradera till 7an. Den Àr inte alls sÄ dum faktiskt. Kör mestadels Firefox sjÀlv, och vore det inte för dom plugins jag gjort mej beroende av dÀr (FireFTP, Foxmarks etc) sÄ skulle jag mycket vÀl kunna tÀnka mej att gÄ över till IE7, som jag tycker konsumerar mycket mindre ram-minne Àn FF.

Postat

NÀ Musik. Du kommer aldrig kunna lÀsa dig till sanningen i denna trÄden. Bara att prova och avgöra sjÀlv.

Fast en genvĂ€g ------> Ja, uppdatera till IE7. 🙂

Postat
NÀ Musik. Du kommer aldrig kunna lÀsa dig till sanningen i denna trÄden. Bara att prova och avgöra sjÀlv.

Precis! Det Àr som att komma till forumet och frÄga:

"-Vilka studiomonitorer Ă€r bĂ€st?" DĂ„ kommer du fĂ„ lika mĂ„nga svar som det finns monitorer. 😄

Fast en genvĂ€g ------> Ja, uppdatera till IE7. 🙂

HĂ„ller med hĂ€r med. Hur jobbigt och tidsödande Ă€r det egentligen att uppdatera och testa? 😄

(Obs, inget illa menat! 🙂 )

/Memphis

Postat

Problemet Àr vÀl kanske att det kanske kan vara krÄngligt att "nedgradera" igen? Och Àven om det inte Àr det, sÄ Àr vÀldigt mÄnga nöjda med den webblÀsare dom har och bryr sig inte om alla "nyheter".

Postat
Problemet Àr vÀl kanske att det kanske kan vara krÄngligt att "nedgradera" igen?

Iofs sant.. 😄

/M

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.