musik (oregistrerad) Postat 2 december 2007 Postat 2 december 2007 Hej! Vilka är era önskemotståndare i gruppen? I o f s spelar det ingen roll kanske, i o m att vi kommer att vinna EM såklart, men... De sa i studion att det är svårare att vinna EM än VM. Intressant tanke, som kanske inte bara nedvärderar och avslöjar fördomar om asiatisk, sydamerikansk och afrikansk fotboll. :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 december 2007 Postat 2 december 2007 Studiosnack Inledningstal Jose Carreras
Micke H Postat 2 december 2007 Postat 2 december 2007 Sverige Ryssland Grekland Spanien Känns som en ganska bra grupp. Kunde vart mycket värre...Ryssland slår vi, Grekland tror jag vi kan slå (fast jag blir aldrig klok på dom: är dom bra eller inte?) och Spanien har vi visat att vi har kapacitet att så.
Overkill Postat 2 december 2007 Postat 2 december 2007 Det kommer gå åt helvete. Spanien och Grekland vidare.
musik (oregistrerad) Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Det är det många som tror Overkill! Jag tror Sverige kan gå vidare på målskillnad eller inbördes möte.
Fredrik Karlsson Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Det kommer gå åt helvete. Spanien och Grekland vidare. Ryssland är inte att leka med heller! Tycker det är en enormt svår grupp! Grekerna vann ju EM för inte så länge sedan, spanjorerna utklassade oss senast, ryssland är oxå mycket bra de tog sig från en svår grupp till slutspelet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.