MLundkvist Postat 1 december 2007 Dela Postat 1 december 2007 Hej alla. Fram till nyår kommer jag finnas i olika musikaffärer i Stockholm och dema nya ProTools 7.4 med Elastic Time. Även spela lite Elgura med nya gitarr pluggen ELEVEN. Kolla in vart och när på denna länk. Digidesign EVENT dates Stockholm Tag chansen och se alla nya och gamla funktioner i PT, framföra era åsikter mm. Välkomna Magnus Lundkvist Digidesign Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 1 december 2007 Dela Postat 1 december 2007 (redigerat) Hej alla.Fram till nyår kommer jag finnas i olika musikaffärer i Stockholm och dema nya ProTools 7.4 med Elastic Time. Även spela lite Elgura med nya gitarr pluggen ELEVEN. Kolla in vart och när på denna länk. Digidesign EVENT dates Stockholm Tag chansen och se alla nya och gamla funktioner i PT, framföra era åsikter mm. Välkomna Magnus Lundkvist Digidesign Är det samma Magnus som vi giggade med på Media Markt i Västerås? Redigerat 1 december 2007 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 december 2007 Dela Postat 1 december 2007 gött.. då passar jag på att kolla ifall du är i faggorna när jag åker upp den 8e dec. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MLundkvist Postat 3 december 2007 Trådstartare Dela Postat 3 december 2007 Hej alla.Fram till nyår kommer jag finnas i olika musikaffärer i Stockholm och dema nya ProTools 7.4 med Elastic Time. Även spela lite Elgura med nya gitarr pluggen ELEVEN. Kolla in vart och när på denna länk. Digidesign EVENT dates Stockholm Tag chansen och se alla nya och gamla funktioner i PT, framföra era åsikter mm. Välkomna Magnus Lundkvist Digidesign Är det samma Magnus som vi giggade med på Media Markt i Västerås? Ha ha.. ja det är jag som giggade på MediaMarkt.. va du där.. Aj då ha ha 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 december 2007 Dela Postat 3 december 2007 Hej alla.Fram till nyår kommer jag finnas i olika musikaffärer i Stockholm och dema nya ProTools 7.4 med Elastic Time. Även spela lite Elgura med nya gitarr pluggen ELEVEN. Kolla in vart och när på denna länk. Digidesign EVENT dates Stockholm Tag chansen och se alla nya och gamla funktioner i PT, framföra era åsikter mm. Välkomna Magnus Lundkvist Digidesign Är det samma Magnus som vi giggade med på Media Markt i Västerås? Ha ha.. ja det är jag som giggade på MediaMarkt.. va du där.. Aj då ha ha 😛 Ja, jag var där - Robban, ljudteknikern 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.