Anders F Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 (redigerat) Hejsan Surfade på digidesigns hemsida ikväll och kollade support/downloads avdelningen för PT LE 7.4 och såg att det fanns en nedladdning av pluggen elastic audio. Men jag förstod aldrig om det är en uppdatering till den man fick när man uppgraderade programmet. Är det någon här som vet vilken version som är senaste man skall ha? Den jag har är version 7.4 och den jag kunde ladda hem var version 7.4r2. Tacksam för svar 😳 Kör MAC förresten. MVH Anders EDIT: HÄR är sidan jag hittade det på Redigerat 30 november 2007 av Gizmozis
MLundkvist Postat 1 december 2007 Postat 1 december 2007 Tja Vad jag kan se så är det 7.4cs1 den senaste. /Magnus
Anders F Postat 1 december 2007 Trådstartare Postat 1 december 2007 Aha...måste ha släppts idag va? Tack för svaret och nu laddas det hem. Synd att dessa EVENTS allatid är i storstäderna då man jobbar i en småstad och inte kan åka iväg. Annars hade jag gärna kommit och kollat 😄 Om jag säger såhär, jag har använt elastic audio väldigt mycket sen jag fick PT 7.4. Har verkligen aldrig varit så enkelt att kunna förlyssna på samplingar till en produktion, och att kvantisera audio är grymt!!!! MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.