Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej. 😳

Provade att ladda hem nÄgot dÀr man skulle kunna typ, lÀgga stÀmmor eller sÄ, funkade givetvis inte,kunnde inte ens öppna det som jag laddat hem, hehehe

Jag skulle vilja fÄ CHOIR Vocal Multiplier frÄn AVOX Antares att funka.

Jag Ă€r helt sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r jag som inte fattar vad jag ska ha eller göra, ERKÄNNER detta 🙁

Pluggar - Vst - Direkt X mm, kan nÄgon bara dra lite kort om vad jag behöver

Jag har just nu Audacity + att jag anvÀnder Line6 TonePort UX2, sÄ med andra ord

jag skulle bli glad om nĂ„gon kunde hjĂ€lpa mig med olika förslag med ett sĂ„dant program, eller plugg eller vad det nu heter, det kanske inte ens gĂ„r att köra det med Audacity 🙁

Tittade pĂ„ Vocoder men det Ă€r vĂ€l helt galet det med 🙁

Har nu tittat pÄ KVR och sett nÄgot som heter: JS-Endorphin det stÄr nÄgot dÀr om: Features: 3 virtual analogue Oscillators each with 14 Voices, kan det vara nÄgot?

Tittar Àven pÄ KVR om nÄgot som heter: DtBlkFx stÄr nÄgot om Harmonic based (or comb) filtering:

SjÀlvklart vet jag inte vad jag ska prova,det Ànda jag gÄr pÄ Àr att det stÄr Voices.

Evigt tacksam för hjĂ€lp av proffsen hĂ€r inne 🙂

Med vÀnliga hÀlsningar

Tonny

Annons
Postat

Finns ett program som heter Celemony melodyne. Kanske vÀrt att kolla upp.

kan du kolla en liten introduktionsfilm till programmet.

//Anders

Postat
Finns ett program som heter Celemony melodyne. Kanske vÀrt att kolla upp.

kan du kolla en liten introduktionsfilm till programmet.

//Anders

Tack för att du engagerade dig:

kollade pĂ„ filmen och visst verkar det bra MEN, 2.800:- det var en del pengar 😳

FĂ„r nog hĂ„lla mig till nĂ„got Gratis program och trĂ€na pĂ„ det om jag hittar nĂ„got 🙁

CU

Tonny 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.